|
Autor |
Wiadomość |
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-14, 13:49 [D2 97 4.2PB/LPG
] przełączanie gazu BRC
|
|
|
Panowie pomocy..
nie zawsze, ale średnio raz w tygodniu podczas przełączania Pb na LPG gaśnie. wywala wtedy kontrolkę kata i kontrolę trakcji. odpalam za chwilę kontrolki gasną, ale pracuje już inaczej, inna moc spalanie itp.
po podpięciu kompa pokazują się błędy wtryskiwacz (cylinder8) usterka w obwodzie prądowym. kod błędu to P1208 gdzie 8 to numer cylindra, czyli P1204, 5, 6 itp
czasem wywali na jednym cylindrze, ale w większości na 4.
za każdym razem kasuję błąd i jest ok, ale za kilka dni problem się powtarza. wqrw niemiłosierny...
instalacja BRC.. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-14, 13:57
|
|
|
Nie wiem jak mozna Ci pomóc oprócz doradzenia zebyś pojechał do kumatego gazownika jakiegoś. Bez tego się nie obejdzie niestety chyba ze masz interfejs do BRC i troche umiejętności. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-14, 15:03
|
|
|
Wywala błąd niezależnie ponieważ wypada mu zapłon w tym momencie i gaśnie, podczas przełączenia.
Na początek sprawdź dokładnie szczelność dolotu.
Filterki lpg do wymiany faza lotna i ciekła.
Następnie zakręć butlę i wyczyść elektrozawory. Ten na butli i ten przy reduktorach.
Jak dobrze pójdzie przestanie szaleć. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-14, 15:30
|
|
|
wszystko to już robiłem i problem nie znikł. 10 minut temu zadzwonił kolega, który rozmawiał z jakimś magikiem robiącym przy brc. podejrzenie padło teraz na tranzystory w komputerze. instalacja ma już swoje lata, więc wydaje się to prawdopodobne.
na weekendzie sprawdzę i podzielę się ewentualnymi nowościami.
jeśli ktoś ma jeszzce pomysły dawajcie śmiało.. |
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-01, 11:25
|
|
|
wtyczki wtyczki wtyczki
odpięliśmy kompa, ciężki był do niego dostęp, bo jest durnowato schowany. zaśniedziałe wtyki, lekko rozwalona cała wtyczka, poprawione i tfu tfu tfu póki co ani razu się nie zrobiło, ale testowanie trwa...
samochód zrobił się bardziej miękki i elastyczny..
qrde pierdoła prawdopodobnie, a tak uciążliwa.. |
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-20, 08:41
|
|
|
weź sobie tą wtyczkę zabezpiecz jakąś izolacją czy czymś aby się wilgoć nie dostawała |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |