Autor |
Wiadomość |
byczek1990
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: London
|
Wysłany: 2015-09-21, 15:42 [D3 05 3.2FSI
] kontrolka poziomu płynu chłodzącego
|
|
|
Witam, mam problem z zapalającą się czasami kontrolką poziomu wody, nie włącza sie zawsze czasami włączy się na zimnym silniku po nocy, czasami się nie włącza, a czasami przejade parenaście kilometrów i się włączy i nie gaśnie dopiero jak autko odpocznie chwile to zgaśnie,
jak działa ten czujnik czy jak odepnę wtyczke czy mogę zewrzeć styki aby sprawdzić czy to czujnik poszedł na emeryture? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
byczek1990
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: London
|
Wysłany: 2015-09-21, 17:21
|
|
|
tak też podejrzewam tylko jak ten czujnik działa po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić? i czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-21, 20:33
|
|
|
byczek1990 napisał/a: | po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić? | Po odłączeniu wtyczki będzie cały czas sygnalizować brak płynu!
byczek1990 napisał/a: | czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie? | Zwarcia nie zrobi ale też i nic nie da, czujnik mierzy opór płynu między dwoma "drucikami"
P.S.
Nie stać Cię na nowy zbiorniczek?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
byczek1990
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: London
|
Wysłany: 2015-09-21, 21:28
|
|
|
Oto mi chodziło, stać mnie kolego na zbiorniczek chciałem tylko się dowiedzieć jak to działa bo coś gdzieś czytałem że może być coś nie tak z licznikiem i nie chciałem robić nie potrzebnych zakupów, kupie zbiorniczek i dam znać czy pomogło |
|
|
|
|
byczek1990
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 34 Dołączył: 10 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: London
|
Wysłany: 2016-03-21, 12:44
|
|
|
Ok odgrzeje kotleta,
mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK tylko że, coś się zmieniło bo kontrolka teraz zaświeca mi się dopiero po rozgrzaniu samochodu, na wyświetlaczu temperatura 90stopni a na vagu 90 jest jak stoje jak jadę to nawet do 96stopni doszło, na liczniku cały czas 90 i sie zastanawiam czy to napewno będzie ten czujnik w zbiorniczku bo jak kolega pisał czujnik mierzy opór płynu między dwoma drucikami tylko że ja nie mam dwóch drucików tylko w zbiorniczku jest pręcik metalowy. Pytanie do was czy to może być jeszcze jakiś inny czujnik i czy wiecie jak sprawdzić vagiem wentylatory? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-21, 23:10
|
|
|
byczek1990 napisał/a: | mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK | Nie ma tam serwisu AUDI/VW ?
Wskazówka na liczniku pokazuje 90 jeżeli rzeczywista temperatura płynu mieści się w przedziale między 80 a 98 stopni ...czyli np. przy 96 czy też przy 84 nie zmieni położenia |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-03-22, 06:30
|
|
|
danishow
Druciki A to dobre bo nie dalej jak wczoraj poprawiałes mnie w temacie ABS-u.I po co [/quote] |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-22, 20:01
|
|
|
leon0376, toć to Ty zacząłeś poprawkę, że niby jaki pierścień ...to przecie zębatka. Jak już tak zawzięcie studiujesz moje posty to przynajmniej popraw te wszystkie babole, które napisałem ...co by potomków w błąd nie wprowadzać
Założę się, że Twoja wiedza motoryzacyjna opiera się na google i youtube, przestań stroszyć piórka a skoro już to robisz to napisz coś mądrego !
Moje przygody z mechatroniką zaczęły się 12 lat temu, tu w Niemczech. Większości polskich terminów/nazw nawet nie znam a mimo wszystko władam nimi znacznie lepiej niż Ty.
Żałosne |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-03-22, 21:29
|
|
|
To ja zaczalem troche wczesniej .Twoich postow nie studiuje bo i po co a na "druciki"wpadlem czytajac posta i tak mi sie przypomniala twoja poprawka Daj na luz bo nie po to jest forum zeby sobie do oczu skakac
Chodzilo mi o pierscien ktorego w D3 nie ma na przegubie.Ty wiesz co to pierscien a kolega"laik" ktory pytal juz nie,wiec napisalem zebatka zeby chociaz mial wyobrazenie jak to wyglada.Gdyby to byla D2 to wchodzac pod auto predzej znalazl by"zebatke" niz pierscien.
Ot co |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
|