Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Przepływomierz  
Autor Wiadomość
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-25, 16:00   [S8 D2 98 LPG ] Przepływomierz

Witam. Ku...rteczka uwaliło mi przepływkę, ułamała się ta płytka we wkładzie <nie>
Dzwoniłem do ASO to krzyczą 1000 zł.
Czy ktoś miał może doświadczenia z przepływką od zwykłej A8 4.2? Będzie to jeździło czy raczej lipa?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-25, 16:11   

To już wiem kto do mnie dzwonił :) Możesz podmienić na przepływke od A8 ABZ/AKG - jeździc będzie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-25, 16:19   

Powinno pasować od słabszych wersji. Ogólnie przepływka mierzy masę powietrza wlotowego. Pojemnościowo motor jest taki sam, grunt to 4.2.
Na allegro widziałem nawet kiedyś ogłoszenie sprzedaży przepływomierza S6, S8, A8, A6 ( 4.2 )
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-25, 16:43   

Nie bedzie jeździć dobrze. Przepływka z S8 ma nieco inne parametry i sie to może odbić na korektach jak i przeciąganiu skrzyni.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-25, 17:25   

michalwruszak napisał/a:
To już wiem kto do mnie dzwonił

tak,tak to ja,ten nieszczęśnik <hihi> .jak pech to pech,to już nie wiem,czy będzie to jeździło czy nie,bo jak ma nei chodzic tak jak trzeba,to będę musiał rozbic świnkę.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-09-25, 17:31   

gacuś, Najwazniejsze ze chciałeś dobrze :) Najlepszym wyjściem będzie zakup dedykowanej od S8 D2 - to nie podlega watpliwości
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-25, 18:37   

gacuś, Do normalnej jazdy przepływka z A8 AKG/ABZ da rade ale moga byc problemy ze skrzynia-przeciaganie biegów. Awaryjnie możesz zaryzykowac jakas uzywke byle by miała te 190 na maxie bo wyżej i tak nie potrzeba już.
No ale mówie do prawidłowej pracy musi być dedyk S8
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-26, 06:56   

a przepływka od polifta?powinna dać radę bo polift miał troszkę mocniejszy motor?tak mi sie przynajmniej wydaje,chyba że źle kombinuje to niech się ktos wypowie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-26, 07:17   

Nie da rady bo jest zupełnie inna. Nie ma co kombinowac,trza bulic.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-26, 07:53   

no niestety,chyba trza będzie.w każdym razie dzięki wszystkim za zainteresowanie.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-05, 16:10   

odświeżam temat,a więc tak,temat ogarnięty,ale po kolei-za przepływke w aso krzyknęli mi 1400 zeta,poszperałem trochę w necie i okazało sie że tylko u nas w PL są takie problemy z przepływkami do eski przedlifta,na ebayu jest firma autoparts która wystawia m.in.,na de,austrię francje i hiszpanię same wkłady,ja akurat zamówiłem na aukcji hiszpańskiej bo przesyłka była w miare szybka i dzisiaj po tygodniu dostałem zamówiony towar,cena niecałe 90 euro z przesyłką,a więc róznica jest spora.jeśli by ktoś kiedyś potrzebował np.używkę to najwiecej tego znalazłem na stronie szwedzkiej w dobrych pieniądzach.wbijać w wyszukiwarkę pierwszy numer bo pod drugim mało co wychodzi.no nic,zobaczymy teraz jak będzie sie sprawować autko.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-10-05, 16:12   

Zrób logi proszę - zobaczymy ile ten chiński wkład wyciśnie mocy :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-05, 17:04   

a jak dokładnie je robic?
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-05, 17:05   

z tego co oglądałem tą część,to bardziej wygląda mi na regenerowaną.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-05, 22:34   

gacuś napisał/a:
a jak dokładnie je robic?


Podpinasz kompa pod auto. Wchodzisz w bloki pomiarowa silnika. Nie pamiętam który ale jakoś na początki.
Tam gdzie masz wskazania masy przepływanego powietrza.
I ładujesz auto w podłogę.
Jedna osoba trzyma kompa na kolanach i robi odczyty.
Ty siedzisz za kierownicą i wciskasz gaz w podłodze.
osoba siedząca obok odczytuje wartość przepływomierza w zakresie 6000 obr/min
Musi to robić szybko bo zaraz po przekroczeniu 6 tyś skrzynia wbija bieg w górę.
Odczyty mają być na 1, 2 i 3 biegu.
Czyli reasumując : ty od startu zatrzymanego trzymasz gaz w podłodze tak długo aż auto osiągnie 6000 obr/min na trzecim biegu z nogą wciśniętą w podłodze.
1 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
2 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
3 bieg - 6000 obr/min - wartość : ?
każdy odczyt ma być zrobiony z noga w podłodze.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.