|
Autor |
Wiadomość |
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: 2015-10-05, 10:45 A6 C6 ALLROAD i ściema handlarza
|
|
|
http://allegro.pl/audi-al...5705376353.html
ten teks mnie rozbawił
LPG w silnikach FSI, bardzo dobrze wpływa na silnik. Zasilanie gazem eliminuje powszechny problem zapychającego się kolektora dolotowego co zdarza się w każdym FSI zasilanym tylko benzyną.
Średnie spalanie tego auta z instalacją LPG wynosi ok 15-16 litrów LPG + 1,2-2 litrów benzyny. Taki wynik nie był możliwy w starszych konstrukcjach Audi V8, tamte jednostki minimalnie spalały blisko 22 litry. |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-05, 11:10
|
|
|
Mirek handlarz? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-05, 12:00
|
|
|
Wiekszych pierdól próżno czytac no ale ktos kto nie ma pojęcia o FSI łyknie na pewno a takich nie brakuje.
Dla uścislenia LPG z dotryskami to chyba ta V generacja i spalanie auta wyliczyć prosto-dzielimy spalanie na procenty,zostawiamy 30-35% benzyny a do 65-70% pozostałej PB dodajemy ok 20% i wychodzi nam spalanie LPG. FSI owszem sa to nowsze konstrukcje i zdrowe pala nieco mniej ale nie do przesady,poniewaz uciekające wraz z zapychającym sie dolotem koniki zwiekszaja zuzycie-taki absurd.
Niskiej jakości benzyna jaka czesto kupuja dla złudnej oszczędności Niemcy (E10,E5) zabija układ zasilania a nagary sa powodowane przekombinowanym systemem odm i egra.
Z FSI da sie zyć ale na pewno bedzie droższe od starych poczciwców bez bezpośredniego wtrysku. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-10-05, 15:07
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Dla uścislenia LPG z dotryskami to chyba ta V generacja |
Chyba dotrysk benzyny to dalej 4 generacja a zrobione softowo żeby to działało klika cykli gazu a nastepnie benzyny. 5 generacja to bezposredni wtrysk gazu do cylindra w stanie ciekłym. Toyoty fabrycznie to mialy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-05, 18:26
|
|
|
uszek napisał/a: | 5 generacja to bezposredni wtrysk gazu do cylindra w stanie ciekłym. Toyoty fabrycznie to mialy |
A nie VI generacja?
No ale nie bede sie tu kłócił bo szczerze to najmniejszy problem. Chodzi o to że dotryski nie sa wielką rewelacja a wtrysk bezpośreni jeszcze raczkuje i wymaga jakościowo dobrego gazu jakiego w PL próżno szukać.
Zagłebiając sie w FSi nie sa to wcale straszne silniki pod warunkiem wiekszej troski. Sam się zastanawiam nad swapem na V8 z RS5 ale to tylko luxne rozkminki jeszcze.. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-06, 21:48
|
|
|
A tak zapytam, gdzie są tarcze w tym aucie opony nadają się na to:
Przednie są tak zjechane po zewnętrznej, że nawet ja mam mniejsze zakola |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-10-06, 23:51
|
|
|
Starsze V8 paliły min 22l <jezyk> |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |