Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 2.8PB ] Swap skrzyni biegów - z czego?  
Autor Wiadomość
Tighe 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-10, 01:11   [D2 97 2.8PB ] Swap skrzyni biegów - z czego?

Witam, mam pytanie, czy jest ktoś w temacie skrzyń, kto powie mi czy skrzynia manualna z A6 C4 2.8 ACK Quattro lub A6 C5 ACK Quattro podejdzie bez problemów do A8 D2 2.8 ACK Quattro? W moim aucie kiedyś był automat z Q, teraz jest manual ośka, cały napęd ( za wyjątkiem wału który dostałem w gratisie i leżakuje w garażu) wlecze się za autem bez ruchu, chciałbym kiedyś przywrócić jej Quattro bez montowania tam skrzyni automatycznej...

Symbole skrzyń z A6 jakie znalazłem to:
ASZ z C4 i DUX z C5

Podejrzewam również, że wał, który mam z automatu też nie przyda mi się w manualu?
_________________
było: 80 b4 2.0
a8 d2 2.8 ack manual
jest: a8 d2 4.2 aqf manual
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-10, 02:15   

Tighe, napewno ten wal bedzie o dupe roztrzaskac... Nie lepiej poszukac jakichs skrzyn co bylo w 2.8Q oryginalnie w d2???

Jesli nie ma... to przypuszczam ze z c4 bedzie generacyjnie blizsza niz z c5... Tego nikt tutaj nie rzezbil... Wychodzi na to ze skrzynie bedziesz musial kupic razem z walem... Nie wiem tylko jak to sie zgra z przelozeniami tylnego dyfra
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Tighe 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-10, 03:45   

Właśnie cały myk polega na tym, że każdą d2 2.8q jaką widziałem była w automacie... coś mi się zdaje, że z manualem szły tylko ośki :/
_________________
było: 80 b4 2.0
a8 d2 2.8 ack manual
jest: a8 d2 4.2 aqf manual
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2016-01-10, 05:43   

Dokładnie z C4 2.8 quattro powinna pasować bez większych problemów



Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-01-10, 10:24   

Poszukaj szkrzyni i dyfra najlepiej z jakiegos C5 wez caly zestaw, bo przynajmniej przelazenia beda takie same dyfrow, a wal trzeba mierzyć i jak cos to przerobic.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-10, 10:29   

C5 tez bedzie pasować. Jak masz manuala w ośce to przednie półosie zostają,sprzegło zostaje potrzebujesz wał do manualnej A8 w Q(2.5 tdi,2.8 V6,S8) i dyfer z półosiami do tej skrzyni jaka bedzie.

Skrzynie od 2.8 sa chyba 5 biegowe,ja bym dał 6 biegową z S8 bo jest krotsza ale droższa. Od diesla tez podejdzie i pojedzie.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-10, 12:43   

Skrzynie 5 i 6 biegowe mają różną długość całkowitą, a co za tym idzie inny wał napędowy jest potrzebny.

Przy 2.8 ACK zarówno w A8 jak i A6 C4 i C5 były montowane fabrycznie tylko skrzynie 5 biegowe.


Tighe, podaj jak możesz oznaczenia kodowe dyfra (powinno być wybite na spodzie dyfra) i skrzyni (albo od spodu przy flanszy półosi po stronie kierowcy, albo na górze dzwonu, zaraz przy silniku), to postaram się podać jakie skrzynie z Quattro podejdą.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-12, 19:20   

gtfan napisał/a:
Tighe, podaj jak możesz oznaczenia kodowe dyfra (powinno być wybite na spodzie dyfra) i skrzyni (albo od spodu przy flanszy półosi po stronie kierowcy, albo na górze dzwonu, zaraz przy silniku), to postaram się podać jakie skrzynie z Quattro podejdą.


Niech kupi sobie skrzynie jaka jest z dyfrem który kosztuje grosze i żaden problem. Najlepiej 6biegów z A6/A8 bo to wiem że na pewno pasuje(z wybierakiem najlepiej też)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.