Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Prośba o pomoc w błedach vcds  
Autor Wiadomość
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-18, 20:03   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Prośba o pomoc w błedach vcds

co jest nie tak z dodawaniem zdjec do posta , jak robie podgląd przed wysłaniem to widze dodane fotki , jak wysle to w poscie ich nie ma , o co kaman ?


witam kolegów , autko nie chciało mi odpalac wiec wyeliminowałem antynapad ktory był podpiety pod rozrusznik , potem dałęm rozrusznik do naprawy bo elektromagnes sie zuzył , autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi , zczytałem błedy i mam nadzieje ze pomozecie rozwiązac przyczyne , dodam ze ako poltora miesiaca temu wymieniłem na nowe .

Dodatkowo auto zaczeło mi palic 5-7L wiecej niz zazwyczaj ale tylko po miescie , na trasie 15L lpg wiec jak na moje loty to rewelacja ,tylko dlaczego po miescie 27-8 chleje gdzie normalnie mi palił 20-22 ,na trzeciej fotce sa błędy po jezdzie na lpg , a na kolejnym na samej Pb i nie ma juz błedów o bank 1 i tu pytnaie czym to moze byc spowodowane??? ,bylem juz dwa razy u gazownika jedzilismy testowalismy i zero błedow i wedlug nich jest ustawiony gaz dobrze i dziala prawidłowo, pozdro










2015-12-16 14.15.04.jpg
1
Plik ściągnięto 16 raz(y) 167,48 KB

2015-12-14 13.37.09.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 255,89 KB

2016-01-18 16.08.22.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 241,62 KB

2016-01-18 16.08.01.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 212,71 KB

_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-18, 20:32   

chrisvtr, Tagi nie piszemy z palca,a jesli nie możesz dodac z listy to umieśc info w poście.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-18, 22:11   

Jeżeli już wyciągałeś rozrusznik to było zrobić jego pełną regenerację a nie tylko elektromagnes wymieniać. Jeżeli faktycznie antynapad jest na 100% wyeliminowany jako możliwa przyczyna takiego zachowania to rozrusznik powiedział dość. Objawy ewidentnie na to wskazują.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-18, 22:58   

VanDyke napisał/a:
Jeżeli już wyciągałeś rozrusznik to było zrobić jego pełną regenerację a nie tylko elektromagnes wymieniać. Jeżeli faktycznie antynapad jest na 100% wyeliminowany jako możliwa przyczyna takiego zachowania to rozrusznik powiedział dość. Objawy ewidentnie na to wskazują.


kazałem naprawić i tyle , elektryk zdecydował ze tylko to sie nadawało do wymiany ,jesli sie okaze ze cos wiecej w rozruszniku to nie moj problem tylko elektryka , powiedział ze reszta rozrusznika jest w bdb stanie i brak sladów zuzycia
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-19, 13:15   

A jak on to ocenił? Rozebrał go? <jezyk2>
Mój po wyjęciu też wyglądał bardzo dobrze a objawy miałem podobne do Twoich. Konieczna była wymiana.
Masz tam błąd rozrusznika, który ewidentnie na to wskazuje. O ile, podkreślam, nie jest to wina antynapadu, który masz gdzieś tam wpięty w ten rozrusznik <boisie>
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-19, 13:45   

VanDyke napisał/a:
A jak on to ocenił? Rozebrał go? <jezyk2>
Mój po wyjęciu też wyglądał bardzo dobrze a objawy miałem podobne do Twoich. Konieczna była wymiana.
Masz tam błąd rozrusznika, który ewidentnie na to wskazuje. O ile, podkreślam, nie jest to wina antynapadu, który masz gdzieś tam wpięty w ten rozrusznik <boisie>


oczywiscie ze go rozbieral , mam tez błąd elektryczny i jakiś zacisk 30 gdzie jest za niskie napięcie wiec przez to tez moze nie załączać rozrusznika moim zdaniem ale nie mam pojecia gdzie ten zacisk 30 jest , antynapad mam odciety od rozrusznika pisałem o tym wiec to juz historia
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2016-01-19, 13:57   

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668
polecam doczytać Special Notes
i pytanie jak z temperaturami otoczenia u ciebie jak nie chce palić czy nie masz akurat w tedy błąd 30.

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-19, 15:47   

Ten błąd zgłasza sterownik kessy z tego co widzę na zdjęciu
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-19, 15:58   

No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2016-01-20, 10:10   

drago_o napisał/a:
No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.

tak jak piszą na wiki rosstecha, jak słabe aku i zimno to wiadomo spada sprawność aku i w tedy może kolega mieć kłopoty, dla tego czasem pali czasem nie, nie wiem jak u was ale ja mam aku do wymiany bo już leciwe to MMI jak jest -10 na zewnątrz to pokazuje 10% z aku, nie tykane nic temperatura idzie do -1 przez dzień i MMI z 10% wskakuje na 100%, ale mam świadomość że aku już swoje lata ma i dlatego tak, z tego co pamiętam to kolega ma nowe aku, ale pytanie czy dobrze zakodowane i czy dobrze go doładowuje, i z tym nie ma kłopoty jak tera mocno na minusie, stery widzą małe napięcie i nie pozwalają na odpałkę.....
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-20, 10:17   Re: Prośba o pomoc w błedach vcds

chrisvtr napisał/a:
autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi


Moim zdaniem te objawy i zapisany błąd rozrusznika wskazują tylko na felerny rozrusznik.
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-20, 11:08   

simon68 napisał/a:
drago_o napisał/a:
No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.

tak jak piszą na wiki rosstecha, jak słabe aku i zimno to wiadomo spada sprawność aku i w tedy może kolega mieć kłopoty, dla tego czasem pali czasem nie, nie wiem jak u was ale ja mam aku do wymiany bo już leciwe to MMI jak jest -10 na zewnątrz to pokazuje 10% z aku, nie tykane nic temperatura idzie do -1 przez dzień i MMI z 10% wskakuje na 100%, ale mam świadomość że aku już swoje lata ma i dlatego tak, z tego co pamiętam to kolega ma nowe aku, ale pytanie czy dobrze zakodowane i czy dobrze go doładowuje, i z tym nie ma kłopoty jak tera mocno na minusie, stery widzą małe napięcie i nie pozwalają na odpałkę.....


aku nowe , zakodowane i ładowanie sprawdzone , wiec raczej to nie aku jest przyczyną
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
chrisvtr 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 166
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-20, 11:10   Re: Prośba o pomoc w błedach vcds

VanDyke napisał/a:
chrisvtr napisał/a:
autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi


Moim zdaniem te objawy i zapisany błąd rozrusznika wskazują tylko na felerny rozrusznik.


jak narazie kreci normalnie wiec nie mam po co jechac do elektryka ,jak tylko znow zastrajkuje to bedzie go rozbierał jeszcze raz cos mi sie wydaje , nie wiem czy jest sens kupowac moduł kessy skoro on tylko informuje ze ma za slabe napiecie na zacisku 30 , moze ktos z was wie gdzie ten zacisk jest w ktorym miejscu jakis schemat ktos ma ??
_________________
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
 
 
gotman25 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3 3.0TDI
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Mansfield
Wysłany: 2016-01-20, 16:22   

Z tego co mi sie wydaje to zacisk 30 oznacza stale napiecie z akumulatora. Zacisk 15 to napiecie ktorej podajesz po wlaczeniu zaplonu. Ja nie mialem kiedys stalego napiecia na zacisku 30 przy ECU silnika. Samochod dzialal tylko mialem problemy ze START/STOP. Musialem wlaczyc, wylaczyc, wlaczyc zaplon zeby mi START/STOP dzialalo. Jak robilem scan samochodu to mi zawsze pokazywalo date na ECU silnika cos jak 0000.00.00. Zawsze sie zerowala:)

Wiem ze piszesz ze ako nowe i wszystko dziala.
Pierwsze zdjecie co wstawiles niestety nie widac wszystkiego. Powinno ci pokazac jakie napiecie bylo gdy zapisal ten blad.
Tak z ciekawosci jaka masz tam wartosc?
Blad niskiego napiecia masz tylko na jednym sterowniku?

Nastepnym razem sprobuj odczytac warotsc napiecia gdy nie bedzie chcial odpalic i bedziesz mial te same objawy.
Jak nie zakreci z kilka razy moze podlacz prostownik i wtedy sprobuj:)

Nie mowie ze to przyczyna ze nie odpala.
Widze 2 mozliwosci.
1. Niskie napiecie i "samochod decyduje" ze nie warto probowac odpalac
2. Rozrusznik sie blokuje i jak chce zakrecic to pobiera taki prad zeby sie temu przeciwstawic ze spada napiecie i wywala blad niskiego napiecia gdzies.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-20, 19:44   

No ale kolega napisał, że aktualnie auto odpala więc aku raczej tu nie ma nic do rzeczy. Gdyby aku było słabe to te kilkadziesiąt prob odpalenia auta, o którym wspomina kolega, by go już dawno załatwiło.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.