Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Problemy z elektryką  
Autor Wiadomość
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-24, 12:43   [D2 94 4.2PB ] Problemy z elektryką

Witam mam dwa problemy z A8 jeden to taki że ginie podświetlenie zegarów i reszty kokpitu przy światłach mijania i pozycji. Jak włączę światła drogowe wszystko jest, a jak już mam włączone światła drogowe i podświetlenie jest. Otworzę schowek podświetlenie gaśnie.
Nie wiem czy ktoś z was miał takie akcje, ale nic mi nie przychodzi do głowy co jest nie tak...

Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-24, 15:42   Re: Problemy z elektryką

johnderek napisał/a:

Drugi problem jest gorszy od kilku dni silnik nie chce w ogóle zapalić. Paliwo dostaje nie wiem jakie jest ciśnienie ale wiem że krąży do silnika i z powrotem.
Cewki są ok iskra jest, a silnik nie chce kompletnie zapalić. Czasami tak jak by łapie ale nie odpala podłączyłem kompa i pokazało błąd że immobilizer odciął komputer silnika. Usunąłem go i więcej przy kolejnych próbach odpalenia się nie pojawił, a gdyby jednak był odcięty komp przez immobilizer to była by iskra????
Nie mam głowy już co jest nie tak...znany często z usterek czujnik obrotów silnika na wale nowy...


Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa <bezradny>
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-24, 20:25   

johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-25, 01:51   

ernesto napisał/a:
Parkujesz pod chmurą czy w garażu ?
U Kolegi była identyczna sytuacja, iskra była, paliwo dochodziło do listwy a auto jak zagadać nie chciało tok nie zagadało.
W końcu auto trafiło gdzieś na warsztat i auto ożyło. Ponoć robili coś przy pompie bo nie podawała paliwa
Pompa nie podawała a do listwy dochodziło co ? Woda ?
Teraz auto pali bez problemu.
Moim zdaniem coś przymarzło i nie chciała zagadać, wygrzała się w ciepłym warsztacie przez 2 dni i wróciło wszystko do normy.

Tak, samochód stoi na dworze. Jutro zobaczę bo u nas dziś wieczór jest na + więc jutro jeszcze raz spróbuje odpalić Dzięki za podpowiedz...Pozdrawiam
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-25, 01:54   

danishow napisał/a:
johnderek, podłącz VCDS-a i sprawdź czy podczas próby rozruchu komputer widzi obroty silnika ...może czujnik położenia wału padł <bezradny>


Wiesz co... ten czujnik jest nowy wiec dziwne było by żeby go nie widział... ale na wszelki wypadek sprawdzę Tylko może jakaś podpowiedz jak to zrobić jestem początkujący jeżeli chodzi o VCDS-a... <bezradny> Również dzięki za rady...
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-25, 22:23   

Miałem wyjęte fajki do sprawdzenia iskry włożyłem dziś je i przy 3 próbie odpalenia samochó <boisie> d zapalił kulawo ale odpalił chodził jakąś minutę i zgasł samoczynnie przy następnej próbie odpalenia nić tak jak by mu odciął paliwo całkowicie nie mam już głowy... <boisie>
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-25, 23:42   

Ile paliwa w baku?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-26, 03:16   

gtfan napisał/a:
Ile paliwa w baku?

połowa zbiornika... już nawet robiłem taką próbę że odłączyłem przewód (wlot do listwy) przy silniku podłączyłem oddzielny i oddzielną pompkę którą zanurzyłem w bańce z benzyną można powiedzieć że na krótko pompkę podłączyłem do prądu a przewód ze zbiornika do bańki w której była pompka i też nic... <bezradny> Gdyby to był ten immo o którym myślałem ostatnio to raczej by w ogóle nie odpaliła... i nie było by chyba iskry która jest na wszystkich cylindrach...a myślałem o nim bo VCDS mi pokazał błąd ze komp od silnika został odłączony przez Immobilizer usunąłem błąd i więcej się nie pojawił...
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-26, 07:45   

O paliwo pytałem, bo w D2 często się zdarza, że jak jest mniej niż pół baku, to właśnie ciężko odpala lub wcale. Skomplikowany system paliwowy i padające pompy. Ale jak podłączałeś zewnętrzną pompę i ten sam efekt był, to raczej nie to.

Immo w Audi działa tak, że auto odpali i po sekundzie zgaśnie, jak nie dostanie odpowiedniego sygnału. Więc to też nie to.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-26, 09:54   

Więc gdzie szukać? chyba będę zmuszony oddać ją do mechanika może ktoś to ogarnie... <bezradny> ale u nas w NSZ dobrego mechanika znaleźć nie jest łatwo <onienie> a ciągać przez pół Polski też mi się nie widzi...poczekam może jak się zrobi cieplej to samo się naprawi na szczęście mam drugie auto..Pozdrawiam
 
 
johnderek 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2 I Audi A6 C7 2012r 3.0 T
Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 29
Skąd: Miętkie
Wysłany: 2016-01-26, 17:19   

dziś około 13 poszedłem sprawdzic jak ma się moja A8 i co? odpaliła ze strzała! trochę kulawo chodziła tak jak by nie na wszystkie cylindry ale chodziła trwało to jakieś 5 minut postanowiłem zgasić i jeszczę raz odpalić jak zgasiłem już nawet raz nie spróbowała załapać no to jakieś cuda...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.