Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Problem z czujnikiem położenia wałka ro  
Autor Wiadomość
Kunaa12 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-08, 16:32   [D2 94 4.2PB/LPG ] Problem z czujnikiem położenia wałka ro

Witam wszystkich, wiem że było pare tematów odnośnie czujnika wałka ale nie znalazłem nic sensownego co by wyjaśniło przyczynę. Wiec postanowiłem założyć nowy temat. Wracając do tematu wywala mi błąd : Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) : przerwa lub zwarcie z plusem. Ten oto błąd wywala na zapalonym silniku. Jeśli ślinik jest zgaszony i błędy zostaną sprawdzone na włączonym zapłonie błąd po wykasowaniu nie wyskakuje ponownie. Przypomnę że wcześniej nie było problemu z tym, wyszło to po wymianie rozrządu. Miałem drugi taki sam czujnik i założyłem ale niestety dalej jest to samo... Miał ktoś taki przypadek lub coś wie w tym temacie?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. :(
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-03-08, 21:09   

Kolegp zle ustawiony rozrząd.Szwagrowi mechanik wymieniał bez blokad i takie cyrki były.Zakładalismy czujniki z mojej na podmiankę i dalej błąd wywalało.
Kolego radzę Ci zmienić mechanika.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-08, 21:30   

czyli czujnik korbowego nie zgrywa się z wałkami :]
 
 
Kunaa12 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-08, 21:44   

Czyli Panowie rozrząd do poprawy?? Samochód ma strasznego muła ze startu , dopiero od 4 tys zaczyna się zbierać.. Masakra jakaś.. A może to być przyczyna instalacji?? czy nie bardzo?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-08, 21:47   

Sprawdz rozrzad blokadami
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-09, 08:25   

nie ma to jak auto do kowala dać <hihiwiesz>
 
 
Kunaa12 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-09, 09:41   

postaram się ogarnąć blokady i ustawie sobie to sam.. W razie czego Panowie macie kogoś znajomego co by miał pożyczyć takie blokady? Najlepiej z Podkarpacia :D :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-09, 12:31   

Skontaktuj się z userem "stillbadboy" jest z Rzeszowa i ma opcje.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-03-09, 15:11   

Mnie cholernie ciekawi jakiego w ogole silnika dotyczy ten problem.

W tagu 94 (czyli ABZ), jak ABZ to nie ma mozliwosci zeby wyskoczył zespół 2 czujnika położenia wałka, bo ABZ takiego zespołu nie ma (jest tylko jeden taki czujnik w tym silniku). W profilu rocznik 97 (czyli tez cos przedliftowego powinno tam siedziec) wiec ustawienia rozrzadu ani w 94 ani w 97 nie da rady sprawdzić VAG-iem.

No i teraz szklana kula mi sie skonczyla (nie moge sobie wywrozyc motoru o ktorym mowimy) i nie mam pojecia jak koledze pomoc, bo przeciez trzeba wiedziec o czym sie rozmawia a ja nie wiem.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-09, 15:14   

bo on pewnie odczytał babol niepoprawnie jeden czujnik ma :]
 
 
Kunaa12 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-11, 09:11   

Profilowymi danymi się nie sugerujcie, rocznik jest błędny tam wpisany. A wracając do tematu : To jest Silnik 4.2 V8 299 KM ABZ 1994r. pierwszy montaż. Po sprawdzeniu VCDS wywala taki błąd: 17800- Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) przerwa lub zwarcie z plusem. I zgadza się ma tylko jeden czujnik ale komp wywala taki błąd. Rozrząd rozebrany sam ustawiam, zobaczymy jak to wyjdzie. W każdym bądz razie nie zgadzał mi się znaok OT na kole zamachowym na wale przyczyną było przesunięte koło na gumie ze znakiem OT. Założone drugie. Znaki na OT i miedzy skrzynią się zgrywaja, i 5 cylinder ma być w górze? dobrze mówie mam nadzieje bo tak wyczytałem , i jeszcze wałki muszę ustawić na te kropki.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-11, 11:47   

Kunaa12, Popraw zatem swój profil-rocznik poza tym miedzy 94 a 97 nie ma prawie żadnej roznicy w ABZcie
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-03-11, 12:37   

Kunaa12 napisał/a:
Profilowymi danymi się nie sugerujcie, rocznik jest błędny tam wpisany. A wracając do tematu : To jest Silnik 4.2 V8 299 KM ABZ 1994r. pierwszy montaż. Po sprawdzeniu VCDS wywala taki błąd: 17800- Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) przerwa lub zwarcie z plusem. I zgadza się ma tylko jeden czujnik ale komp wywala taki błąd. Rozrząd rozebrany sam ustawiam, zobaczymy jak to wyjdzie. W każdym bądz razie nie zgadzał mi się znaok OT na kole zamachowym na wale przyczyną było przesunięte koło na gumie ze znakiem OT. Założone drugie. Znaki na OT i miedzy skrzynią się zgrywaja, i 5 cylinder ma być w górze? dobrze mówie mam nadzieje bo tak wyczytałem , i jeszcze wałki muszę ustawić na te kropki.


nie 5 cyl (5-ty dla wersji pięcio-zaworowych)
tylko 1 cyl ma GMP

Co do 17800 ostatnio pisałem w innym poście. poszukaj.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Kunaa12 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 25
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-12, 12:53   

Witam wszystkich, dzięki śliczne za pomoc. Problem został rozwiązany, przyczyną był źle ustawiony rozrząd wczoraj ustawiłem wszystko tak jak trzeba wszystko oczywiście na znaki i maszyna smiga bez zarzutów. I nawet ma lepszy start niż wcześniej. :) także jeszcze raz dzięki i pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.