Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Zbyt wysokie obrot na biegu jałowym  
Autor Wiadomość
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-08, 14:25   [S8 D2 97 LPG ] Zbyt wysokie obrot na biegu jałowym

Calkiem niedawno zakupilem moja "nowa padake"a mianowicie S8 97r Pb/Lpg
Od samego poczatku jest problem ze zbyt wsokimi obrotami.
Na P/N jest to ok 1200-1300
Na D i reszczcie spadaja do ok 900
Pczytalem tu troche i wychodzi na to ze powinny byc na poziomie ok 600-800.
Wymienilem ostatnio wezyki podcisnienia te w okolicach przepustnicy bo byly sparciale i nic.
Na co jeszcze moge zwrocic uwage co moze powdowac takie objawy?
Czasami tez po lekkim przygazoaniu na P/N obroty rosna do ok 2000 i tak se potrafi to trwac nawet ok minuty.
Z gory dzieki za podpowiedzi gdzie szukac przyczyny
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-08, 15:20   

- lewizna w układzie dolotowym do sprawdzenie wszelkie opaski, połączenia gumowe, uszczelki, przewody od listew gazowych dosłownie wszystko.
- przepustnica do czyszczenia
- silniczek krokowy do czyszczenia
Na początek

http://www.a8team.pl/d2-9...nika-vt1567.htm

http://www.a8team.pl/d2-9...ach-vt13911.htm
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-08, 19:09   

Dzieki ;)
Jeden temat juz przeczytany :)
Widze ze miales podobna walke :D


Oba tematy juz przewertowane ;)
Teraz trzeba znalezc czas i sprawdzic wszystko.

Jeszcze jedno pytanko , czy takie wysokie obroty moga miec wplyw na to ze skrzynia przy zmianie np z D na R szarpie ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-08, 19:47   

oczywiście
 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-08, 22:42   

Dzieki ;)
Znajomy co kuma audi tez mi tak powiedzial wiec teraz mam potwierdzenie :)
Automat jak dla mnie to zło i od 18 lat legalnej jazdy za kolkiem sie wystrzegalem tego zla ale wyszlo jak wyszlo :)
https://youtu.be/6pDMD72UVFg
po tym co dzisiaj zauwazylem stwierdzam ze kultura pracy silnika jest coraz gorsza :(
Amator ze mnie totalny jesli chodzi o nowa padake wiec jesli ktos moze mi cos jeszcze podpowiedziec bo objawy moze sa np specyficzne to poprosze :)
Ogolnie jak tylko znajde chwile to sprawdze kompresje bo po wymianie oleju na nowy bez dodatkow cos jest nie halo <hmm>
Moje poprzednie padaki jesli chodzi o sprawy silnikowe wygladaly tak

Nawet nie bede pisal ile rzeczy jest zbednych w silnikach :D i da sie poprawic fabryke ale to bedzie inny watek jak juz rozkminie drazniace mnie rzeczy na obecna chwile ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.