Autor |
Wiadomość |
Seba_audi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Seba
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-04-14, 20:54 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Instalacja KME jakie komponenty najlep
|
|
|
Witam. Zaczyna po głowie chodzić mi instalacja LPG w mojej Niuni . sytuacja jest taka : kiedys mialem a4 2.8 V6 z gazem firmy BRC i wszystko msigalo ekstra ale gazowik ktory mi wtegy zakladal ta instalke niestety sie "zepuł" tzn coraz gorsze ma opinie. Natomiast bardzo chwala ludzie kolesia ktory akurat nie zaklada BRC ale KME . Wertowałem wcześniej forum i temat o instalce LPG ale tam sa posty max z 2013 i moze cos sie zmienilo jesli chodzi np o wtryski itd. Koles powiedzialmi ze zaklada albo hany albo barakudy . Ja zapytalem o zielona hane a on mowi ze teraz to juz niema znaiczenia ze sa uniwersalne itd . Generalnie za instalke powiedzial mi 4.300 z dwuma reduktorami .
Moja prośba do was po opninie na temat instalek KME ( slyszalem ostatnio ze nawet jest lepsza niz BRC) i ewentualnie jakie komponenty zastosować ????? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-14, 22:17
|
|
|
Seba_audi napisał/a: | ( slyszalem ostatnio ze nawet jest lepsza niz BRC) | Czy lepsza ciężko powiedzieć, na pewno nie jest gorsza i ma znacznie więcej możliwości ustawień. KME zajmuje się już kilka lat (w sumie tylko KME), więc w razie technicznych pytań chętnie podpowiem.
Wtryski proponuje Baracuda, sam na nich śmigam już ponad rok (prawie 50000km) i chodzą nadal jak w dniu montażu, Hany też są dobre ale ostatnio jakość podupadła.
Zamiast dwóch reduktorów lepiej założyć jeden KME Twin, w sumie to też dwa reduktory ale skręcone w jeden i w pierdzącym truchcie wyrobi w Twoim aucie.
Co do sterownika to mam nadzieję że chodzi o KME Nevo Pro, tylko wersja Pro ma podłączenie do OBD i możliwość samoczynnej korekcji mieszanki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Seba_audi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Seba
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-04-19, 21:25
|
|
|
ok podjade do "gazownika " i sprawdze dokładnie jakie komponenty che mi wstawic w cenie 4000zł |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-20, 21:44
|
|
|
Seba_audi napisał/a: | jakie komponenty che mi wstawic w cenie 4000zł | To sprawdzaj i to dokładnie bo za 4 klocki to dostaniesz kiepskie komponenty albo badziewne wykonanie albo... gazownik robi za darmo |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:01
|
|
|
Mi powiedzieli 4800 za gaz na dwóch reduktorach , Stag 300 v8 na ISa II chyba i butel w koło 80 litrów chyba
mus to dwa reduktory unikniesz zabawy w strojenie i braku mocy i rozłaczania Nadtlenku |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:05
|
|
|
isa 2 to do paserrati sie nadaje |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:10
|
|
|
apophis ja sie na nadtlenkach Kompletnie nie znam , mam zapłacić i ma mi działac i mam sie nie wku........:) |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:11
|
|
|
to cie pociesze że kazdy gada bedzie dobrze ale tylko 10% sie cieszy po montazu |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-04-20, 22:16
|
|
|
Mój brat to szczypior na kase:) władował kupe kasy w to A8 a nadtlenek załozył za 4100 zł czlowieku na jednym super hiper reduktorze co gazownik powiedział ze daje gwaracnje ze podoła , tylko mało który meches wie ze ten motor ma zmienne fazy rozrzadu i chwile spalanie powyzej 4.5 tys obrotów siega nawet 40 litrów i efekt jest tego taki ze smierdzi gazem za autem i w środku , wali spod maski tak ze daj spokój, autem telepie na woolnych obrotach, mało tego , na domiar tego wszystkiego pali sie check od złego składu mieszanki , poszła cewka jedna , padł sterownik silnika, fachowiec poprawinie sie podpioł
stoi 3 dzien na wymontowaniu tego badziewia i zwrotu pieniedzy za kolektor , który mamy drugi z uzywki i montujemy gdzie indziej , ogolnie rozpacz |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-21, 06:28
|
|
|
Ja Ci podam konfigurację, którą mało kto Ci poleci ale będzie ona działać na 1000% dobrze, bezawaryjnie i jesli bedziesz chcial uruchomić całośc po OBD to też to elegancko obsłuży.
1. Sterowanie ALEX56 (klon AEB - identyczny jak KING ale ma kilka zalet o ktorych ponizej)
2. Wtryskiwacze Barracuda
3. Reduktor KME TWIN
4. Całość do zrobienia na faro 8mm
5. Wielozawór extra (koniecznie, bo na małym braknie paliwa) - firma wszystko jedno jaka
Powiem Ci dlaczego akurat taki zestaw polecam. Elektronika która Ci proponuję jest na poziomie BRC jeśli chodzi o awaryjność i dokładność dawkowania. Robią ją włosi ale jest brandowana przez polskiego producenta komponentów LPG. Ten sam producent produkuje również rewelacyjne wtryskiwacze barracuda. Masz więc komplet - czyli bardzo porządną elektronikę włoską umozliwiającą i dostosowaną w pełni do pracy z wtryskami barracuda. Reduktor trzeba brać z KME bo to tak naprawde dwa sklejone ze sobą fabrycznie reduktory i spokojnie moc obrobią przy porządnym utrzymaniu termiki.
Ja taki zestaw mam u siebie i pomimo tego, że brata AGIS daje więcej funkcjonalności jeśli o regulacje i ustawienia chodzi (czyli reakcja na cutoffy czy pojedyncze kalibracje wtryskiwaczy, mapy korekcyjne dla pojedynczych wtryskiwaczy lub całych banków itp.) to przy zestawie który Ci zaproponowałem nie będziesz tego potrzebował a dostaniesz za to wyjątkowo bezawaryjne sterowanie na porządnym osprzęcie. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-21, 08:44
|
|
|
Apophis napisał/a: | isa 2 to do paserrati sie nadaje | przesadzasz, mam i jest ok. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-21, 09:06
|
|
|
mkbewe, to staroć już i wymaga nadzwyczaj zdolnego montera Inaczej bedzie ochoczo robił syf w silniku |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-23, 10:06
|
|
|
Nie oszukujmy się, ISA 2 to nieudany sterownik. Więcej szkód może, podkreślam może ale nie musi narobić niż będzie z tego pożytku |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-23, 17:14
|
|
|
na razie jeździ i nie ma na co zbytnio narzekać, chociaż jak tak patrzę to przydało by się tam trochę pozmieniać
reduktor jak patrzę w papiery to kme gold chociaż sporo osób tutaj na tym jeździ i nie narzeka, a spora część mówi ze to nie ma prawa na tym jeździć.
Wtryskiwaze barracuda ale to akurat każdy chwali (chociaż jedno dobrze zrobili )
no i ta isa2 sterująca wszystkim w gazie od lutego 2013r |
|
|
|
|
|
|
|
Seba_audi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Seba
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-04-23, 21:29
|
|
|
kurcze zleciał tydzień a ja nie miałem czasu podjechac do gazownika. Obiecuje ze podjade w tym tyg. o pokaże jego propozycje .
Ps cena 4300zł wydaje sie wam za niska ??????? puytam z czystej ciekawości bo jak bedzie trzeba to wole dac 5000 ale chce zby działało |
|
|
|
|
|