Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Gasnacy licznik  
Autor Wiadomość
Kobuz5 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Otmuchów
Wysłany: 2016-04-27, 19:37   [D2 97 4.2PB/LPG ] Gasnacy licznik

Witam niedawno nabylem audi a8 4.2 D2 i ciesze sie z tego powod bo zawsze chcialem miec a8. Ale dlugo sie nie nacieszylem ze wszystko w niej jest igla. Jak wlacze zaplon wszystko dziala na liczniku i podswietlenie konsoli. A jak ja zapale to wszystko gasnie i nie dziala oprotomiesz kilometry predkosciomiesz pdswietlenia itp. Jeszcze jest takie cos ze jak trzymam na rozruszniku to wszystko dziala a jak puszcze to przestaje. Bezpieczniki sprawdzane wszystkie dobre. myslalem ze kostka pod stacyjka to wymienilem ale dalej to samo. Myslalem ze ładowanie ma 13.80. Prosze o pomnozc moze ktos mial cos takiego u siebie.
_________________
A8 najlepszy wóz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-27, 19:41   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-28, 07:34   

Tzn jak nic nie działa? Nie masz wskazań temperatury, paliwa, FIS itp nic nie świeci?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-04-28, 10:36   

Problem z brakiem masy na zegarach lub przekaźnik X nawala (IMHO).
_________________

 
 
Kobuz5 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Otmuchów
Wysłany: 2016-04-28, 20:03   

ernesto napisał/a:
Tzn jak nic nie działa? Nie masz wskazań temperatury, paliwa, FIS itp nic nie świeci?




ZAnim odpale to dziala wszystko po zapaleniu gasnie podswietlenie licznika wskazniki wszystkie temperatury i paliwa i predkosciomiez podswietlenie radia i klimy, czasami swiatla swieca mocniej albo szleja. tylko swieca kontroliki od swiatel i od kierunkow itp.
A dzisiaj zauwarzylem ze jak wlacze wszystko z wyposarzenia kanapy podgrzewane wentylator wycieraczki to wszystko sie zaswieca i dziala jak nalezy.

[ Dodano: 2016-04-28, 21:15 ]
VAGowner napisał/a:
Problem z brakiem masy na zegarach lub przekaźnik X nawala (IMHO).




Oka posprawdzam masy a przekazniki sprobuje po przekladac od kolegi
_________________
A8 najlepszy wóz
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-30, 14:21   

Głównie sprawdź masę na kości zegarów, może tu jest problem i ktoś tam grzebał ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Kobuz5 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Otmuchów
Wysłany: 2016-05-09, 20:05   

Przeciscilem masy wszystkie jakie znalazlem i dalej to samo. Jak sciagne plus z alternatora wszystko zaczyna dzialac a jak zaloze spowrotem to gasna i tak za kazdym razem moze alternatol leci w kulki sproboje wymienic. A jak to nic nieda to dam do elektronika.Bo juz sam nic nie wymonce.
_________________
A8 najlepszy wóz
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-05-12, 22:23   

Kobuz5 napisał/a:
Jak sciagne plus z alternatora wszystko zaczyna dzialac a jak zaloze spowrotem to gasna


Którego plusa ?
Tego co idzie na kontrolkę ?
Jak go ściągniesz to na zapłonie nie masz kontrolki od ładowania, bo tak powinno być.
Sprawdź czy pojawia się + na tym przewodzie co go odpinasz.
<hmm> Podejrzewam uszkodzone zegary, ale nie mam 100% pewności
Swoją drogą możesz jeździć z wypiętą wtyczką, mój kabel był uwalony i nic się nie działo, ładowanie było ok. Jedynie co było to nie miałem kontrolki akumulatora na zapłonie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-13, 11:10   

Witam. Pozwolę sobie podczepic pod temat. Jaka może być przyczyna sciemniania się tylko głównego wyświetlacza? Dodam że im ciepłej tym jest mniej widoczny.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-13, 14:57   

marcin1983, Starość. Musisz kupic nowe zdrowe zegary.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-13, 19:46   

Czekaj, a jakie jest ładowanie?
Bo jak na zapłonie jest ok,po odpaleniu jak powłaczasz duzo odbiorników to tez jest ok, jak odepniesz alternator to tez wszystko zyje - no to moze alternator daje za duze napiecie i dopiero powłaczanie odbiorników obniza je na tyle ze zegary zaczynaja zyc...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-13, 21:17   

Ciekawa teoria ja miałem wsio ok a od temperatury gasł bo juz był zużyty :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-13, 21:20   

u mnie też ten mały gdzie jest godzina zanika im cieplej sie robi, reszta ok.
trzeba na nowy, inny przelutwać
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Kobuz5 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Otmuchów
Wysłany: 2016-06-02, 22:27   

Dziekuje za rady ale juz rozwiazalem problem wymieniulem alternator i jest wszystko git.
na akumulatorze mialem ladowanie 14.20 V a na alternatorze jak sciadlem plusowy kabel to 19.80 V. Teraz dziala wszystko jak nalezy:) Pozdro!!!
_________________
A8 najlepszy wóz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.