Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Źle ustawiony rozrząd.  
Autor Wiadomość
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-05, 19:08   [D3 03 3.7MPI/LPG ] Źle ustawiony rozrząd.

Panowie nie mogłem dojść do ładu dlaczego wypada mi cały czas zapłon na 4 garze jak i na 8 potrafi, dziś zmierzyłem kompresję i załamka, ale sprawdziłem też rozrząd i jest źle ustawiony tzn. w grupie 093 pierwsza wartosć czyli Bank 1 ma -11 a Bank 2 -10.
Czy może to być powodem niższej kompresji np nie domyka zaworów i ucieka ?
Planuje zaś jutro wjechać na warsztat i zmienić kpl. rozrząd jak i łańcuch i nastawniki, teraz pytanie czy warto ?
Są z tego co jkojarze 2 nastawniki i 2 łańcuchy czy jeden ?

Proszę o szybką pomoc.
Pozdro.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-05, 20:36   

Nastawniki są dwa i łańcuchy też. Jak chalasuja to zmień jak nie to się ciesz bo to drogi temat i zmień tylko pasek z rolkami i napinaczem.Przydałaby się również blokada.

PS.Jakie Miałeś ciśnienie na 4 i 8 cylindrze?
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-05, 20:40   

Halasują przy odpalaniu przez chwilę, może wpływać na to rozrząd lub co grozi jeśli ich nie wymienię.
Możliwe też z tego co czytałem że olej może je wyciszyć jeśli jest zalany zły lub nie był dawno zmieniany, szczerze nie zdziwie się jeśli jest zły, bo auto serwisowali chyba u jakiegoś partacza co chwilę coś muszę poprawiać i zmieniać żeby autko wreszcie chodziło idealnie.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-05, 20:44   

Sprawdź najpierw rozrząd czy nie jest przestawiony.Jeśli nie to pewnie nastawniki do wymiany.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-05, 20:57   

Wskazania z vaga pokazują ustawienie wałka ssącego, blokady ustawiamy na wydechowym albo odwrotnie nie pamiętam dokładnie czyli według ciebie jeśli znaki się zgadzają na rozrządzie to pada na nastawniki ?
Dzisiaj przy odpalaniu najpierw mi silnik zblokowało i nie wiem czy to po prostu rozrzusznik czy coś przez źle ustawiony rozrząd za drugim razem odpalił normalnie, jutro jeszcze jestem zmuszony jechać tak do pracy a po niej prosto na warsztat. kompresja na 4 mniej wiecej koło(nie miałem jak dokręcić gwintu bo przedłużka na manometrze jest zbyt krótki) 7bar czyli dużo poniżej normy i dlatego pytałem czy może np przez zawór wyrzucać ciśnienie z cylindra, bo wałek może być źle ustawiony.
Sam nie wiem <bezradny> ale zmienie rozrząd i zobaczę, a co powiecie bo dzisiaj się dowiedziałem że produkują zamienniki nastawników i łańcucha i wychodzi dużo taniej jak w serwisie.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-05, 21:03   

Nie dawno ktos pisal ze do 3.7 nie ma zamiennikow.Poszukaj na forum o nastawnikach jes tego od groma.
Zerwij czapki i zobacz jak slizgi.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-06, 06:13   

Dzisiaj po pracy wjeżdżam na warsztat tozaczne powoli rozbierać.
I będę wszystko widział.

[ Dodano: 2016-05-06, 08:25 ]
Powiedzcie mi tylko jedno, wyczytałem że silnik po rozgrzaniu w vag zmienia wartosci w kanale 093 na minus właśnie a w 090 powinno sie poprawić, więc niech ktoś mi powie czy tak jak sprawdziłem w 093 to silnik był ciepły to są złe wskazania nie chcę pakować się w wymianę wszystkiego jeśli okaże się że jednak było ok i dalej będę miał problemy z samochodem.

[ Dodano: 2016-05-06, 11:13 ]
I jeszcze czy wrazie gdyby ślizgi były wyjechane można wymienić tylko je czy tylko cały napinacz bo widze że same ślizgi też są dostępne, chociaż od góry będe widział tylko górne dolnego już nie zobaczę.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-06, 12:08   

Mozna wymienic same slizgi.W glowicy po stronie kierowcy bardziej po dupie dostaje gorny slizg a po stronie pasazera dolny.Wiec ja bym najpierw zdjal prawa pokrywe zaworow i sprawdzil jak wyglada gorny slizg.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-06, 12:48   

Okej, jedno tylko, bo forum już mi namiesząło w głowie, jeśli w kanale 093 mam wartości takie jak podałem to rozrząd na 99% jest źle ustawiony, bo wyczytałem że jeśli małe róźnice międy B1 i B2 są to jest ok...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-06, 13:03   

na pewno masz rozrzad do sprawdzenia,ustawienia.
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-06, 13:06   

Dzisiaj wjeżdzam i sprawdzam.


Jest ktoś z Gorzowa lub okolic kto ma blokady rozrządu i jest w stanie pożyczyć ?
Na jedną wymianę nie opłaca mi się kupować :>
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-06, 19:06   

Kolega przerabiałem temacik taki sam :D

U mnie miałem rozrzad przestawiony o 3 zabki dramat jakis:) wartości identyczne wrecz trche gorsze:)

jadac do domu wybuchł mi nastawnik i wyciekł olej cały ale zdazyłem sie zatrzymac :)
Diagnoza nastawnik wymiana

przysczypałem sie wymieniłem dwa ale uzywki zakładam odpalam i kle kle kle kle

jeden napina jak nówka a ten od strony pasażera podczas dodawania gazu na napina do 13 fazy tylko a nowy napina do 26 :)

wiec tak Kolego

dwa razy robota
dwa razy auto uziemione
dwa razy stresy
========== bez sensu kupować zamiennniki czy używki które sa już uszkodzone ( po duzym przebiegu )

odebrałem dwa nastawniczki nówki sztuki czekam na mechanik az tylko zwolni sie miejsce i wstawiam na juz 5 raz robote z nastawnikami :) w sumie jak bym podsumował to juz bym dawno kupił dwa nowe i zapomniał o temacie :)

w nastawniku jest tłoczek który sie wyrabia i przyciera , słabiej cisnienie przez niego przechodzi i gorzej napina i ślizgi nowe w skrajnych przypadlkach pomoga :) bierz nowe nastawniki :)


kolega wex kilka stron wstecz pod tym linkiem i poczytaj na temat opisałem tam wszystko :)

http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm
_________________
TYLKO V8
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-06, 21:47   

Adrianplock napisał/a:
przestawiony o 3 zabki

Nie zagrał mazurka motor?

Używka mija się z celem. Moje wychylały się do 25st ale co z tego jak na wolnych grało. Przebieg 320tys autentiko. Ciśnienie było OK.
_________________
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-05-09, 06:10   

Rozebrałem na weekend cały przód autka, i jak sie okazało flamaster wszędzie, czyli na 100% nie ustawiali na blokadach, więc czeka mnie dziś lub jutro jego ustawienie ślizg na bank2 wygląda bdb, więc może wytwarzać zbyt słabe ciśnienie.

Podczas jazdy czy też na wolnych nie słychać nastawników tylko przy pierwszym odpalaniu.
Dzisiaj podzwonie za nastawnikami jeszcze.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 11:36   

Zaworki zwrotne zmień.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.