Autor |
Wiadomość |
radek_d3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-16, 17:03 [D3 04 3.7MPI/LPG
] Jak zdemontować kierownicę do obszycia
|
|
|
Cześć mam pytanie jak w temacie ...jak w d3 zdemontować kierownicę krok po kroku ...robił to ktoś z Was ? Muszę w końcu moją obszyć bo lata świetności ma za sobą |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-16, 20:00
|
|
|
Ustaw koła na wprost , tak żeby kierownica była też idealnie prosto . Polecam odkręcić klemę minusową na aku . Po bokach kierownicy masz dwie zaślepki które trzeba podważyć małym wkrętakiem i wyciągnąć . Pod nimi masz śruby na torxy ( nie pamiętam teraz jaki rozmiar ) , odkręcasz i masz poduszkę wolną . Odpinasz wtyczki i odkręcasz dużą śrubę która trzyma kierownicę . Zanim zdejmiesz zrób jakiś mały znaczek na kierownicy i frezie żebyś mógł tak samo włożyć . Tyle .
Gdzie będziesz obszywał ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
radek_d3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-16, 20:36
|
|
|
pioter napisał/a: | Ustaw koła na wprost , tak żeby kierownica była też idealnie prosto . Polecam odkręcić klemę minusową na aku . Po bokach kierownicy masz dwie zaślepki które trzeba podważyć małym wkrętakiem i wyciągnąć . Pod nimi masz śruby na torxy ( nie pamiętam teraz jaki rozmiar ) , odkręcasz i masz poduszkę wolną . Odpinasz wtyczki i odkręcasz dużą śrubę która trzyma kierownicę . Zanim zdejmiesz zrób jakiś mały znaczek na kierownicy i frezie żebyś mógł tak samo włożyć . Tyle .
Gdzie będziesz obszywał ? |
Wielkie dzięki za info jutro zdejmuję .... w Tczewie jest dobry tapicer samochodowy widziałem trochę prac i naprawdę dwa dni robocze. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-16, 20:39
|
|
|
Daj jakieś fotki po obszyciu bo mam chęci coś takiego zrobić na kierownicy która leży w garażu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
radek_d3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-16, 20:47
|
|
|
pioter napisał/a: | Daj jakieś fotki po obszyciu bo mam chęci coś takiego zrobić na kierownicy która leży w garażu . |
jak tylko odbiore orazu Tobie podeślę. A co kombinujesz ? Jakies inne obszycie niż teraz czy odświeżenie ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-16, 23:29
|
|
|
radek_d3 napisał/a: | dwa dni robocze | W Białymstoku robią w kilka godzin, rano oddajesz i popołudniu odbierasz |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-17, 07:11
|
|
|
do zdjęcia kiery potrzebyjesz klucz nasadke SPLINE !
Aby odkrecic poduche trzeba podwazyc zaslepki nastepnie na odbokowanej kierze odkrecic torxy , nie wyjda do konca tak ma byc
kiere odkrecasz w lewo normalnie pamietaj o zwijaku ..zeby nim nie ruszac bo pozniej mozna zerwac
kiedy poduche poluzujesz wlaczasz blokade kiery idziesz do bagazu odkrecasz kleme pradowa
wracasz do auta i wlaczasz swiatla na mijania aby wysbyc sie resztek pradu w instalacji mogacych wywolac wystrzal
odciagasz poduche i odczepiasz tasme
wkladasz spline klucz i odkrecasz
wylko nie zatrzasnij sobie klucxza w bagazu bo pradu juz nie masz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
radek_d3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-17, 16:40
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | do zdjęcia kiery potrzebyjesz klucz nasadke SPLINE !
Aby odkrecic poduche trzeba podwazyc zaslepki nastepnie na odbokowanej kierze odkrecic torxy , nie wyjda do konca tak ma byc
kiere odkrecasz w lewo normalnie pamietaj o zwijaku ..zeby nim nie ruszac bo pozniej mozna zerwac
kiedy poduche poluzujesz wlaczasz blokade kiery idziesz do bagazu odkrecasz kleme pradowa
wracasz do auta i wlaczasz swiatla na mijania aby wysbyc sie resztek pradu w instalacji mogacych wywolac wystrzal
odciagasz poduche i odczepiasz tasme
wkladasz spline klucz i odkrecasz
wylko nie zatrzasnij sobie klucxza w bagazu bo pradu juz nie masz |
mam nadzieję że ogarnę ... dziś niestety nie zdążę już tego zrobić pozostaje weekend wielkie dzięki za info.
[ Dodano: 2016-05-17, 17:41 ]
danishow napisał/a: | radek_d3 napisał/a: | dwa dni robocze | W Białymstoku robią w kilka godzin, rano oddajesz i popołudniu odbierasz |
No ja tutaj mam po drodze akurat to dwa dni wytrzymam |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-25, 18:47
|
|
|
Masz jakieś fotki po obszyciu ? Jak wyszło , zadowolony jesteś ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|