|
Autor |
Wiadomość |
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2016-05-21, 19:34 [D3 06 4.2TDI
] Problem ze spalinami(rząd cy
|
|
|
Witam, mam pytanie czy spotkał się ktoś z pękniętą głowicą w silniku 4.2TDI, na skutek czego spaliny wydostają się przez otwór w bocznej części głowicy, po stronie kolektora wydechowego. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-21, 19:36
|
|
|
Popraw tagi na własciwe(wybierane z listy obok pola tematu) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-22, 00:30 Re: Problem ze spalinami(rząd cy
|
|
|
endrius233 napisał/a: | Witam, mam pytanie czy spotkał się ktoś z pękniętą głowicą w silniku 4.2TDI, na skutek czego spaliny wydostają się przez otwór w bocznej części głowicy, po stronie kolektora wydechowego. |
A jesteś pewien, że to pęknięta głowica? Tak się dzieje jak przerwie się oring pod wtryskiem. Jest tam kanalik, którym spaliny uciekają z danego wtrysku pod którym padł oring |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2016-05-22, 11:34
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, po przemyśleniu problemu doszedłem, również do takiego wniosku, zobaczymy co wyjdzie w podczas rozbierania, mam nadzieję, że to tylko kwestia uszczelnienia. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-22, 12:10
|
|
|
U mnie było 100% to samo.. pewnie słyszysz "psykanie" Za oring gumowy i drugi miedziany zapłaciłem u kolegi Michała około 20zł+przesyłka. Jedynie problem w całyej sytuacji to wyjęcie wtrysku bo jeśli masz to w miarę jakiś czas to na 100% już go tam naagr trzyma ostro. I wtrysk do sprawdzenia/regeneracji. Tylko w 4.2 chyba nie regenerują. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |