Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:05 [D2 95 4.2PB/LPG
] Nie moge wrzucic biegu
|
|
|
Witam, tak jak w temacie , odpalam silnik i nie moge wrzucic biegu, i swiatla stopu sie nie swieca, wczesniej jak na odpalonym silniki przy wciskaniu hamulca klikalo cos delikatnie a teraz nic nie slychac. Czujnik stopu bialy wymieniony na nowy przy pedalach i nic nie pomoglo, co moze jeszcze byc.
Wyjalem przekaznik 301 od swiatel i juz moglem bieg wrzucic ale tylko na czas przestawqienia samochodu, po wlozeniu spowrotem juz nie moglem wrzucic biegu. Przekaznik podmienilem od kolegi zeby sprawdzci czy jest sprawny i tak samo bylo.
PS: wrzucilem wczesniej nie do tego dzialu, przeniosłem to tutaj. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:42
|
|
|
Wszystko sie sprowadza do jednego. Twoj bład świateł stopu i teraz brak opcji wrzucania biegu i brak świateł stopu wskazuja na to że nie ma sygnału z czujnika przy pedale. Nie ma z racji jego awarii lub elektryki(instalacji) Wiec sprawdzanie kabli ewentualnie samego zmienionego czujnika raz jeszcze. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:46
|
|
|
Czujnik kupilem dzisiaj i go wymienilem to raczej powinien byc sprawny.
A jezeli chodzi o sprawdzenie kabli to co masz na mysli ? Rozebrac caly kokpit i isc po kablach do samych przekaznikow ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:50
|
|
|
Kable się sprawdza zwykłym miernikiem. Tzw przestrzał. Namierzasz obie strony przewodu i sprawdzasz czy jest przejście. Jak nie ma to tam jest problem. Musisz się wgłębic w schematy(sa na forum) i zobaczyć od kostki przy pedale dokad ida przewody potem miernik i sprawdzamy. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:58
|
|
|
Kurden najgorsze ze ja sie na tym nie znam a samochod unieruchomiony.
Jak mam namierzyc te obie strony przewodu ?
Gdzie mam przylozyc plus miernika a gdzie minus.
I ktore kable mam sprawdzac, od czujnika stopu czy od przekaznika ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:02
|
|
|
wszystkie pokolei od czujnika zacznij-ja ci tego nie pokaże szukaj schematu i do dzieła. Miernik ustawiasz na sprawdzanie przejśća-robi badź nie robi PIIIIIII |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:04
|
|
|
i mam tak po prostu przytykac te preciki do kostki obojetnie do ktorej dziury przytkne ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:13
|
|
|
Truscik, Widze że nie masz o tym bladego pojęcia. Może serio oddaj elektrykowi do naprawy bo tak to możemy w nieskończonośc pisać.
kazdy pin w kostce jest poczatkiem przewodu i nas interesuje drugi koniec tego przewodu żeby sprawdzic ciągłość kabla |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:17
|
|
|
no na elektryce samochodowej sie nie znam, ale ten miernik co ja mam nie ma tak dlugich kabli zeby siegnac od czujnika stopu co kabli przy przekazniku w nogach pasarzera.
Nie za bardzo znam jakiesgo elektryka samochodowego |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:21
|
|
|
no to se kup 5m kabla |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:21
|
|
|
Dodam jeszcze ze na odpalonym samochodzie jak sie wslucham to cos tam w przekaznikach slychac jakby klikanie ale ciche |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:23
|
|
|
Mierz to przejście jak nie znajdziesz przejścia tam gdzie byc powinno zrobisz tymczasowy bypass i sprawdzisz co się dzieje.
Nie znasz sie to może się to skończyć większymi szkodami a nawet pożarem więc wybór nalezy do ciebie. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-31, 05:51
|
|
|
Jak sie swiatlo stopu nie pali to wpierw bym bezpieczniki sprawdzil przy nodze pasazera. |
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-31, 07:19
|
|
|
bezpiecznik owszem spalony i obok niego tez byl spalonu to go wymienilem, sprawdzilem to na samym poczatku
[ Dodano: 2016-05-31, 17:46 ]
Problem rozwiązany, czujnik stopu który kupiłem byl niesprawny, wymieniłem na inny i działa wszystko. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-31, 19:58
|
|
|
Błedy żarówek są? |
|
|
|
|
|