Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-07-03, 16:52 [D2 FL ALL
] Wymiana kolumny kierowniczej - jak się za to
|
|
|
Witam
Jak w temacie , lepiej wymienić całą kolumnę z wałkiem i krzyżakiem , czy można wymienić sam wałek z krzyżakiem
Mój krzyżak chyba dokonał już żywota co skutkuje charakterystycznym dzwiękiem przy krótkich i szybkich ruchach kierownicą
Na rysunkach kolumna występuje jako jeden element ale już na allegro sprzedający sprzedają same wałki z krzyżakami
Może już ktoś to zmieniał ? |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-05, 10:50
|
|
|
a skąd wiesz czy to nie magiel, lub drążek ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-05, 11:13
|
|
|
A jak na jakieś dziury najedziesz to też wali? Bo u mnie tak jest że właśnie krótkie ruchy kierownicą dają takie stukanie i jak przy skręconych kołach najadę na jakąś nierówność to wali |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-07-05, 12:24
|
|
|
U siebie dodatkowo nie wykluczam jeszcze poduszek przedniego wózka , ale na skręconych u mnie nie stuka .
[ Dodano: 2016-07-11, 20:40 ]
UP - może jeszcze ktoś się wypowie ? |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-07-11, 22:46
|
|
|
a nie mozna na postoju wsadzic tam łapy i pomacać? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
BartekS8
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 2 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 2016-08-11, 11:17
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | A jak na jakieś dziury najedziesz to też wali? Bo u mnie tak jest że właśnie krótkie ruchy kierownicą dają takie stukanie i jak przy skręconych kołach najadę na jakąś nierówność to wali |
Udało się może rozwiązać ten problem? Mam identyczne objawy i nie wiem czy oddawać magiel do regeneracji czy zajrzeć właśnie do krzyżaka. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-11, 11:38
|
|
|
na razie wymieniam jutro drążki kierownicze i zobaczymy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2020-03-25, 08:35
|
|
|
Odgrzeje temat,czeka mnie wymiana kolumny kierowniczej i regeneracja krzyżaka i moje pytanie jest odnośnie tego czy występowały jakieś różnice w modelach po lifcie w kolumnach i krzyzakach?czy szukać po numerach?planuje zakupić uzywke zregenerować ja cała i wtedy wymieniać za jakieś pomocne informacje z góry dziękuję. |
|
|
|
|
|
|
|
|