Autor |
Wiadomość |
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-07-10, 18:33 A8 D3 4.2 by Konrado001
|
|
|
Witam.
A8 posiadam od marca 2016 roku.
A8 D3 2003 rok prod
4.2 334km benzyna + LPG BRC
Kolor Y7W
Tiptronic + F1
Po zakupie podstawa czyli olej i filtry (valvoline)
Z czasem wymiana dwóch wahaczy górnych, końcówek drążków i zbieżność.
Wymiana cięgieł gruszki na kolektorze ssącym.
Wymiana panela MMI (kupiłem z anglika bo była dostępna od ręki)
i Wiele innych
Obniżenie za pomocą VCDS
Kilka kodowań np światła kanadyjskie
Wymiana trybów na mosiężne w windzie MMI
Ogólnie robię to co poprzedni właściciel zostawił i staram pielęgnować
Na przyszłość to plany następujące:
Modernizacja wydechu (usunięcie tylnych tłumików lub montaż aktywnego wydechu)
Renowacja oryginalnych felg
Ciemne szyby
Detaling lakieru 3-etapowy plus twardy wosk Collinite
Wymiana szczotek na silniku V2
Wymiana uszczelek pokrywy zaworów + rekonstrukcja podciśnień
Oklejanie dekorów folią carbon 5d
Dla walki z nudą jedna warstwa wosku Collinite 915
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-07-12, 21:47
|
|
|
no ładnie ładnie
Dekory sam robiłeś??? czy ktoś ci to robił ? jaka cena oklejenia ???
Ile maksymalnie udało si się obniżyć auto VCDS-em? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-07-12, 22:08
|
|
|
Dekory to samodzielna zabawa. Koszt folii z zapasem rakla i alkoholem izopropylowym do odtluszczenia z przesylka jakoes 80 zl. Jak na pierwszy raz nie jest zle. Z bliska widac kilka miejsc do poprawek ale i to sie zrobi.
Vcds tylko tyle co bylo w temacie na forum. Niestety to zwykle zawieszenie, a nie sport. Dokladnie nie pamiętam, 20mm. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-07-13, 12:58
|
|
|
ile dales za maszynę ? tj longer? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-07-13, 13:22
|
|
|
konrado001 napisał/a: | Vcds tylko tyle co bylo w temacie na forum. Niestety to zwykle zawieszenie, a nie sport. Dokladnie nie pamiętam, 20mm.
|
Uwierz, że jak chcesz się bawić w obniżanie to zwykłe zawieszenie jest zbawieniem Długie auto z niskim zawieszeniem powoduje mega problemy na byle górce. W sporcie nie podniesiesz auta do jazdy a w normalnym możesz mieć i glebę i trochę wyższy poziom do normalnej jazdy w gorszych warunkach drogowych |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-07-13, 15:04
|
|
|
preston81, jaka maszyne? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-13, 15:29
|
|
|
Chyba ma na mysli auto-ale może sie myle |
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-07-13, 20:07
|
|
|
no faktycznie jest taka opcja haha
Wyrwałem za 31 tys.
Włożyłem juz 7 ogólnie |
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-08-14, 20:53
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-08-14, 23:07
|
|
|
fajne nawet bardzo fajne
tylko ten panel MMI z anglika by mnie niemiłosiernie drażnił |
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-08-15, 12:23
|
|
|
niestety jak mój padł, tylko taki miałem dostępny od ręki, cena w sumie 400zł taniej nawet. Po czasie nawet nie pamiętam, że to z anglika |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-08-15, 18:01
|
|
|
konrado001 napisał/a: | niestety jak mój padł, tylko taki miałem dostępny od ręki, cena w sumie 400zł taniej nawet. Po czasie nawet nie pamiętam, że to z anglika
| tak popatrzylem na necie na szybko to w sumie to same angliki na handel jeszcze w jakichś chorych cenach |
|
|
|
|
|
|
|
|