|
Autor |
Wiadomość |
hakunamatata
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Toyota
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:52 [D2 98 4.2PB/LPG
] Problem ze wspomaganiem przy zimnym sil
|
|
|
Witam.
Koledzy mam chyba dość dziwny problem i nie spotkałem podobnego na forum.
Zaraz po odpaleniu auta, ale tylko rano, po kilku godzinach postoju, przy skręcaniu kierownica słychać bardzo głośny hałas z układu wspomagania, kojarzy mi się z brakiem płynu w układzie z mojej starej toyoty.
Manewrowanie czy skręcanie nic nie pomaga, dopiero po ruszeniu autem do przodu i przekroczeniu prędkości, powiedzmy 15-20 km/h, problem ustępuje i już nie powraca do następnego ranka.
Płyn w układzie jest, wycieków brak, pod autem nie ma ani kropli.
Serwo działa, wspomaganie podczas jazdy działa bardzo przyjemnie.
Jeszcze jedna rzecz, przy ruszaniu i przekraczaniu powiedzmy tych 15-20 kh/h słychać jakieś elektryczne brzęczenie jakiegoś silniczka i wtedy wiadomo, że wspomaganie będzie już działać idealnie, co to tak brzęczy, serwo ? Może to na coś nakieruje.
Będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:55
|
|
|
Jaki masz płyn?? Na jakims szajsie tak się dziac potrafi dokad sie nie rozgrzeje za gesty jest.
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
hakunamatata
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Toyota
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:57
|
|
|
sprawdzę rano i odpisze, ale to trwa powiedzmy 15s, rozgrzał by się już płyn/pompa ?
auto mam 2 tygodnie jeszcze nie wszędzie zajrzałem, lecę po koleji z bolączkami. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-01, 20:59
|
|
|
lato jest to duzo nie trza,zima może byc gorzej |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-08-04, 07:58
|
|
|
To nie kwestia płynu. Miałem to samo - obudowa maglownicy była wyrobiona i przez to były problemy po długotrwałym postoju. U mnie skończyło się wymianą maglownicy. Nie mówione, że u Ciebie będzie tak samo - ale jest duża szansa że to ten sam problem. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
hakunamatata
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Toyota
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-08-27, 18:54
|
|
|
Hej.
Wymieniłem płyn, był bardzo brudny, filterek w zbiorniku zupełnie czarny, nie znalazłęm na szybko do zakupu więc umyłem go dokładnie pędzelkiem.
Pompa przestała się odzywać, jest cicho od razu po odpaleniu rano. Nadal czuć pracę przekładni chwile po odpaleniu, wspomaganie jest też przez chwilę leniwe, więc bardzo możliwe, że to jednak magiel jest wyrobiony. Ale nie cieknie i po chwili się uspokaja, więc nie będę go raczej wymieniał.
Dzięki za pomoc Koledzy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |
|
|