|
Autor |
Wiadomość |
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-28, 10:03 [D2 00 4.2PB
] Problem z kompresją
|
|
|
Co może być przyczyną takiej kompresji (na siedmiu-15.5 na jednym 10). Dodam, że auto oleju nie spala bo tyle co znika z bagnetu widzę na posadzce
Buta ma bez problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
miankowy
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: jest
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8
Wiek: 53 Dołączył: 16 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2016-08-28, 10:30
|
|
|
czy pomiar był przeprowadzona tylko raz? czy wykonałeś próbę z olejem w celu zdiagnozowania stanu pierścieni? jeśli doszczelni się po oleju - to źle, jeśli bez zmian to proponuję zdejmij pokrywę na głowicy w której jest felerny cylinder i obejrzyj wałki....Jeśli całe to głowica...
przyczyn zbyt wiele a danych za mało aby coś powiedzieć |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-28, 10:33
|
|
|
tylko że ona ma za wysoką na pozostałych to raz
a dwa że można wlać nafty na noś może pomoże |
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-28, 16:11
|
|
|
A te ciśnienie nie może być spowodowane tym ze zalany jest 10w40. A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-08-28, 18:13
|
|
|
WariatKarateka2 napisał/a: | A w tym co ma 10 zapieczony jest pierścień? |
U mnie po założeniu drugiego silnika kompresja na 7 cylindrze wyszła 7.
Próba olejowa wyszła poprawnie i okazały się pierścienie.
Spuściłem olej i lałem naftę do w/w cylindra. Tak topił się cały weekend od czasu do czasu systematycznie kontrolowałem stan i dolewałem.
Po weekendzie zalałem nowy olej i próba.
Kompresja wróciła wiec jest ok.
Zapiekły się pierścienie i to było przyczyną słąbej kompresji.
Nie zaszkodzi spróbować.
Bądź przygotowany na to, że przez jakiś czas samochód będzie chodził jak parowóz bo część nafty pójdzie w układ wydechowy.
Beeeeedzie dymił |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
WariatKarateka2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wariat
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 20 Skąd: Piecki
|
Wysłany: 2016-08-29, 06:59
|
|
|
Ok dam chłopakom pod koniec tygodnia to tak zrobią. A ma ktoś pomysł skąd na reszcie 15.5? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-08-29, 10:50
|
|
|
Jeśli nie żre Ci oleju, to stawiam na niewłaściwie wskazujące urządzenie pomiarowe (ew. nie odłączone wtryski). Przy czym nie przejmowałbym się tym za bardzo, bo w tym przypadku ważniejsze są równe wartości na wszystkich cylindrach niż wartość bezwzględna ciśnienia. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |