Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało  
Autor Wiadomość
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2016-09-18, 10:04   [inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało

Jak w temacie auto po 2,3 minutach zaczyna kopcic na biało. Jakieś sugestie? Uszczelniacze?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 10:21   

uszczelka pod głowicą? jaki zapach spalin olejowy czy glikolowy?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-09-18, 10:39   

Tak jak Apo pisze, uszczelka albo glowica... 4,4 lubia sie przegrzewac, plyn sie traci??? Oleju przybywa, ubywa???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-18, 10:53   

Dymi na biało ale czy po pewnym czasie przestaje, czy dymi cały czas.
Kolor biały to nic innego jak wilgoć w układzie wydechowym która osadza się po przez różnice temperatur i auto z rana potrafi zadymić lub dostawanie się płynu z układu chłodzenia do komory spalania. Możliwe przyczyny to uszkodzona uszczelka pod głowicą/głowicami pęknięta głowica/głowice.
Istnieje jeszcze inna opcja ale nie wiem jak jest rozwiązany układ chłodzenia. Mianowicie może być uszkodzony brok zaślepiający otwór technologiczny i płyn podcieka i wlewa się do układu wydechowego. Taki przypadek miałem ale nie w BMW.
Podczas tak mocnego zadymienia pojawi się spory ubytek płynu chłodzącego, może też powodować, że kompresję będzie sadził w układ chłodzenia i będzie rozsadzało węże ewentualnie będą twarde.
Niektórzy dla utajnienia sprawy uszkadzają korek ciśnieniowy na zbiorniczku wyrównawczym by ciśnienie nie rozsadzało układu.
Potrafią też wyciągać termostat lub nawiercać otwory w nim by nie sadziło tylko w mały obieg.
Podstawa to prawidłowa diagnoza.
W V8 trzeba dobrze zdiagnozować by zdjąć odpowiednią czapkę. Broń Boże środki uszczelniające. To jest sposób naprawy kowali i nie pomoże na dłuższą metę a nawet zaszkodzi.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-18, 12:22   

Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2016-09-18, 13:47   

Marcin2013 napisał/a:
Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.


Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia.
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2016-09-18, 14:45   

A w silniku 3,5 występowała ruracwodna między glowicami?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-18, 15:38   

Rapik napisał/a:
Marcin2013 napisał/a:
Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała.


Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia.


Pomyliłem z E65
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.