Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:04 [inne] Bmw e39 4.4 v8 kopci na biało
|
|
|
Jak w temacie auto po 2,3 minutach zaczyna kopcic na biało. Jakieś sugestie? Uszczelniacze? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:21
|
|
|
uszczelka pod głowicą? jaki zapach spalin olejowy czy glikolowy? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:39
|
|
|
Tak jak Apo pisze, uszczelka albo glowica... 4,4 lubia sie przegrzewac, plyn sie traci??? Oleju przybywa, ubywa??? |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:53
|
|
|
Dymi na biało ale czy po pewnym czasie przestaje, czy dymi cały czas.
Kolor biały to nic innego jak wilgoć w układzie wydechowym która osadza się po przez różnice temperatur i auto z rana potrafi zadymić lub dostawanie się płynu z układu chłodzenia do komory spalania. Możliwe przyczyny to uszkodzona uszczelka pod głowicą/głowicami pęknięta głowica/głowice.
Istnieje jeszcze inna opcja ale nie wiem jak jest rozwiązany układ chłodzenia. Mianowicie może być uszkodzony brok zaślepiający otwór technologiczny i płyn podcieka i wlewa się do układu wydechowego. Taki przypadek miałem ale nie w BMW.
Podczas tak mocnego zadymienia pojawi się spory ubytek płynu chłodzącego, może też powodować, że kompresję będzie sadził w układ chłodzenia i będzie rozsadzało węże ewentualnie będą twarde.
Niektórzy dla utajnienia sprawy uszkadzają korek ciśnieniowy na zbiorniczku wyrównawczym by ciśnienie nie rozsadzało układu.
Potrafią też wyciągać termostat lub nawiercać otwory w nim by nie sadziło tylko w mały obieg.
Podstawa to prawidłowa diagnoza.
W V8 trzeba dobrze zdiagnozować by zdjąć odpowiednią czapkę. Broń Boże środki uszczelniające. To jest sposób naprawy kowali i nie pomoże na dłuższą metę a nawet zaszkodzi. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:22
|
|
|
Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała. |
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:47
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała. |
Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia. |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:45
|
|
|
A w silniku 3,5 występowała ruracwodna między glowicami? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-09-18, 15:38
|
|
|
Rapik napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | Może słynna rura wodna miedzy głowicami skorodowała. |
Słynna rura nie występowała w tym silniku i nie są to objawy jej uszkodzenia. |
Pomyliłem z E65 |
|
|
|
|
|
|
|
|