Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-15, 20:52 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Wibracje kierownicy oraz karoseri.
|
|
|
Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.
Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi
Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone
Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży |
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2016-10-16, 11:36
|
|
|
raftor napisał/a: | Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak: |
Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-16, 11:56
|
|
|
Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?
Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.
Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-16, 14:00
|
|
|
Zawieszenie oki bo nowe
Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod
Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac
Tarze tyl z klockami zrobie na 100%
Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze
No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-17, 17:18
|
|
|
Ok to plan działania jest taki że :
-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie
-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.
generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3 |
|
|
|
|
|