Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Alternator i problem z odpaleniem  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-13, 20:04   [D2 00 3.3TDI ] Alternator i problem z odpaleniem

Witam panowie, otóż na99% padł mi alternator lub szczotki w nim. Wczoraj odpaliłem auto, pojeździłem z 40min i zapaliła się kontrolka akumulatora, podjechałem pod dom, zgasiłem auto, przejechałem się i kontrolka zgasła, ale po 2 min znowu się oświeciła. Przyjechałem z powrotem, zgasiłem i już ciężko odpaliła, tak jak przy rozładowanym aku. Podłączyłem aku na całą noc, rano odpaliła normalnie, bo aku był pełny, pojechałem do kumpla, żeby zmierzył ładowanie, powiedział, że nie mam ładowania, więc stawiam na alternator. W drodze do domu, wszystko się pooświecało ABS, regulacja xenonu itp. skrzynia przestała zmieniać biegi, jechała cały czas na jednym, powyłączałem klime, radio, xenon żeby tylko dojechać. Pod samym domem auto zgasło, czyli mówie aku się rozładował, podłączyłem go, naładował się i chciałem teraz sprawdzić czy auto w ogóle odpali, a tu lipa. Kręci super, ale nie zapala, nawet nie łapie, kontrolka świec mryga. Od razu podłączyłem VCDS no i wiadomo wszędzie błędy supply voltage i że za słaby prąd, pousuwałem, jedynie w silniku był błąd 17472 - Fuel Pressure Regulation P1064 - 35-00 - Mechanical Failure czyli na Polski Ciśnienie paliwa - błąd mechaniczny. Błędy usunąłem, zapalam ponownie zapłon, kontrolka świec już nie mryga, błędy poznikały, ale auto dalej nie odpala. Czy mogło coś się uszkodzić? Alternator idzie do roboty dopiero jutro, jeszcze nie zrobiony, ale wydaje mi się, że pod ładowarką i pełnym aku powinna odpalić?

[ Dodano: 2016-12-13, 22:44 ]
Edit: kumpel odpalił auto bez mojej wiedzy na PLAKa <onie> Nie pochwalam tego, no ale cóż, auto odpali chodzi z 2/3minuty i gaśnie, nawet gdy trzymam go na obrotach. Błąd na VCDS wraca, czyli ten z pompy. Dzwoniłem do mojego mechanika, powiedział, że to niemożliwe, że przez alternator padła mi ta pompa i błąd + fakt, że auto gaśnie jest pewnie dlatego, bo nie ma wystarczającego prądu, żeby pompa działała + mówi też, że na plaku tak długo by nie chodziła tylko zaraz by zgasła. Czy może tak być? Fakt, że akumulator jest na 2 kropce, a na 4 jest dopiero program, że ma wystarczającą ilość prądu do odpalenia silnika, a na 7 max naładowany. Co myślicie? Naładuje akumulator przez noc na full i zobaczę, czy auto będzie jutro normalnie pracować...
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-14, 21:57   

Jeżeli silnik chodził bez prądu to mogło to doprowadzić nawet do zatarcia pompy wtryskowej z braku odpowiedniej ilości paliwa. Musisz sprawdzić w blokach pomiarowych jakie jest ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej podczas rozruchu i pracy na jałowym.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-15, 15:46   

No i to chyba będzie to, auto nie odpala, jak już odpali to pochodzi chwilę i gaśnie tak jakby paliwa nie dostawała. Błąd się pojawia z powrotem, po którejś próbie odpalenia. Na razie nie próbuje już jej odpalać, poczekam aż zrobią mi alternator, potem zobaczymy. A mogło się coś jeszcze podziać, lub np. mógł po prostu strzelić jakiś bezpiecznik/przekaźnik tej pompy wtryskowej? Błąd jest właśnie od ciśnienia paliwa, więc raczej ta pompa.

[ Dodano: 2017-01-02, 13:17 ]
Problem rozwiązany, samochód był zapowietrzony. Dałem do porządnego mechanika, wszystko odpowietrzył jak trzeba, a nie psikał samostartem, zregenerowałem alternator i ósemka śmiga jak nowa :)
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.