Autor |
Wiadomość |
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-07-20, 20:19 [D2 preFL ALL
] Cylindry - kolejność zapłonu
|
|
|
witam mam pytanko jaka jest kolejnosc cylindrow w 4.2 jakis schemacik bym prosił |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-20, 20:43
|
|
|
1-5-4-8-6-3-7-2 to jest kolejność zapłonu
1szy cyl na lewej głowicy z przodu, ósmy na prawej z tyłu.
Ale lepiej jak ktoś to potwierdzi bo nie jestem pewien na 100% |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
Ostatnio zmieniony przez pioter 2010-07-20, 21:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-07-20, 20:53
|
|
|
na vagu sprawdzałem inst. gazową i pokazało mi przerwe zapłonu na 1,2,3 cyl, czyli to bedą od przodu na lewym bloku 12i3 czy sie myle |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-20, 20:59
|
|
|
A cewki masz dobre? Bo moduły to raczej nie powinny być - 1,4,6,7 - czarna wtyczka
2,3,5,8 - brązowa wtyczka |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-07-20, 22:00
|
|
|
na benzynie jest oki tylko na gazie wywala mi 123 cyl. i dlatego sie pytałem jaka jest kolejnosc :-P |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-07-20, 23:03
|
|
|
ja wymienilem oba moduly na wszelki wypadek i u mnie wszystko wrocilo do normy.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-07-21, 16:16
|
|
|
z tego co pamietam to czarna wtyczka-1,4,6,7
brazowa wtyczka- 2,3,5,8 |
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-11-16, 14:27
|
|
|
wiem, ze odkopuje, ale nie chce zakladac nowego tematu
czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly? najgorsze, ze skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-11-18, 22:49
|
|
|
Mrozu76 napisał/a: | czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly |
Nie do końca. Z tego względu, że mało jest prawdopodobne by w jednym czasie padły cewki po jednej stronie. Równie dobrze może być problem z sondą, pompą paliwa, lpg itp.
Mrozu76 napisał/a: | skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje |
Ja bym się tu czepił regulacji lpg. Tak sporadyczne wypadanie zapłonu jeśli nie jest odnotowane przez ECU będzie ciężkie do zdiagnozowania.
Serwis lpg kiedy robiłeś ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|