Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Samodzielna naprawa nastawników.  
Autor Wiadomość
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-03-16, 21:18   [D3 ALL ] Samodzielna naprawa nastawników.

Znalezione w sieci: https://www.youtube.com/w...I&feature=share
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-03-16, 21:39   

To kto pierwszy próbuje naprawić ?





ps . Pasek tego gościa mnie rozwalił .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-16, 21:54   

Dawać mi tu jakiegoś rozwalonego nastawnika i będę dłubać <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-16, 21:58   

Ja mam nawet chyba sprawnego <hmm> to jak będziesz w pl to się spotkamy i ci dam <hihi>

Ale Ruskie to wszystko skubance naprawia :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-03-16, 22:01   

A jak to w końcu jest z nastawnikami jak stuka na zimnym to nastawnik wywalony czy ślizg i musi się więcej wysunąć ??





Od takich pytań jest inny, obszerny temat !
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-03-16, 22:34   

Temat z nastawnikami został zamknięty, stąd założyłem nowy. Wiem, że na filmie wygląda to trochę na druciarstwo, ale ogólnie facet dobrze tłumaczy zasadę działania. Wymienił zaworek i uszczelki, (ślizgi zostawił stare), więc z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że to będzie działać. No i widać, jak taki nastawnik wygląda w środku. A cenę sami widzieliście - za nowy nastawnik ponad 41 tys, rubli, a za uszczelki 1,2 tys. rubli. A Rosjanie nie lubią nadaremnie wydawać baksów.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2017-03-20, 01:59   

Mnie tez to czeka niedlugo, lewa strona napewno bo juz przy rozruchu slychac przez 2-3 sec. ale bede robil obydwie.
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-22, 01:54   

To ma prawo bytu, czytałem o tym na angielskich forach ale link do filmiku nie działał. Tam robili to wprawienie w 1.8t, ale zasada działania identyczna, i najważniejsze działało. 😉
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-03-22, 19:29   

Ciekawe ciekawe :)
jakby to jeszcze po angielsku bylo żebym coś rozumiał :P
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-03-30, 00:50   

Dobrze że mam 2 ze starego silnika to może uda się naprawić :)

[ Dodano: 2017-04-26, 11:09 ]
Ktoś próbował naprawić napinacze łańcuchów??
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-05-17, 12:15   

Próbował ktoś naprawiać te nastawniki? Bo u mnie czasami jest dobrze a czasami przy rozruchu je słychać:(
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-05-17, 21:20   

Ja do regeneracji mam już 4 :) Tutaj prawdopodobnie nikt Ci nie napiszę...

Ja właśnie kupiłem 2 nowe za 4500zł i szykuje się do wymiany :)
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-05-17, 22:06   

same napinacze mniej więcej tyle kosztują a co z łańcuchami, niby powinno się także je wymieniać w komplecie a jeden około 300zł

Jakie masz u siebie dokładnie objawy? Długo Ci grają zanim nie naciągną łańcucha? Tylko z nocy się odzywają czy nawet po krótkim postoju?
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-05-17, 22:57   

paweldzwo napisał/a:
same napinacze mniej więcej tyle kosztują a co z łańcuchami, niby powinno się także je wymieniać w komplecie a jeden około 300zł

Jakie masz u siebie dokładnie objawy? Długo Ci grają zanim nie naciągną łańcucha? Tylko z nocy się odzywają czy nawet po krótkim postoju?



Różnie ale po nocy to tak do 4 sekund potrafią grać a dokładnie to dzwoni ten od strony kierowcy. Jeżeli auto stoi max do godziny to nie słychać nic.

4500zł 2x napinacze + 2x łańcuchy + 2x uszczelki pod napinacze + 2x uszczelki pod pokrywy zaworów i tu masz dopiero sam rozrząd na łańcuchy. Jak nie robiłeś paska, pompy wody, rolek to dochodzi Ci rozrząd na pasku czyli w 7000-8000zł z robocizna powinieneś się zmieścić :)
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-05-17, 23:10   

Na szczęście rozrząd robiony, 20tyś temu i to w ASO jeszcze za zachodnią granicą także myślę że jeszcze 100tyś polata tyle pocieszenia:) Mi w ASO za same napinacze krzyknął 4400, skąd brałeś? Czym grozi nie wymienienie ich na czas, może łańcuch przeskoczyć?U mnie przed samym kupnem w 2015r. gość wymienił jeden na chińczyka od gościa z allegro z inowrocławia ale już go słychać, dzwoniłem do typa to mówi że może dlatego że łańcuch nie był wymieniany bo on handluje już parę lat tymi chińczykami chociaż od je nazywa produktem wysokiej klasy zamiennikiem z niemiec i ludzie sobie chwalą i on sam także już jeździ 2-3lata na swoim produkcie i nic się nie dzieje, ale jakoś nie daje wiary...:)

U mnie czasami odpali normalnie, praktycznie nie słychać, czasami odpali że zagra z 2-3sekundy a czasami zagra podobnie jak u Ciebie:)

Działanie nastawników można z tego co pamiętam sprawdzić w VCDSie, sprawdzałeś jak się u Ciebie zachowują?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.