Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-27, 11:36 [D2 95 4.2PB/LPG
] Wyje skrzynia filmik
|
|
|
Witam
Na filmiku słychać wycie ze skrzyni tylko wystarczy dołożyć nogę do gazu w przedziale od 70 do 120km/h
Reszta dzwieków to przypadkowe nierownosci jezdni. Jadac na 2 czy na 4 z ta sama predkoscia nie zmienia czestotliwości dzwieku.
Miał ktoś tak ? Co to może tak wyć
https://youtu.be/9lBR7PyCsdo |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-27, 18:46
|
|
|
W skrzyni jest mnóstwo łożysk i każde z nich może dawać takie odgłosy, ja stawiam na przedni dyfer. Sprawdź poziom oleju i czy przypadkiem nie masz tam jakiegoś wycieku. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-27, 19:04
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | A może to być hydrokinetyka sprzęgła? | Raczej nie, któreś z łożysk ewidentnie napitala .
I pytanko z innej beczki, dyfer wymieniałeś na zamontowanej skrzyni? Dużo było z tym roboty? Pytam ponieważ chcę u siebie zmienić na krótsze przełożenie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-27, 19:50
|
|
|
Nic trudnego w 4hp24a CML dojście jest od prawego koła jedyne co musimy odkręcić to wydech ten kawałek rury od kolektora wydech do kat. dalej to już tylko śrubki . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-03-27, 21:22
|
|
|
Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-28, 05:17
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność. |
Nic nie dobierałem wymontowałem ze swojej starej skrzyni i po montarzu nic się nie zmieniło . Tak że nic nie odbiega od nominału. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-03-28, 06:37
|
|
|
Sprawdziłeś ślad pracy zębów farbą?
Zmierzyłeś wysokość starego mechanizmu różnicowego co by choć wiedzieć, że on w łożyskach obudowy nie jest skrajnie za ciasny/luźny? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-28, 08:35
|
|
|
Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-03-28, 09:04
|
|
|
Czepiam się bo robisz to źle. Potem kto przeczyta i będzie wymieniał koła talerzowe przedniego dyfra na zasadzie weź i przełóż.
No chyba, że ja nadal nie rozumiem tej Twojej procedury. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-28, 10:05
|
|
|
Najlepiej takie rzeczy wymieniac kpl a potem podkladki regulacyjne. Tylko nowy uszczelniac wałka atakujacego kosztuje tyle co demontaz skrzyni. |
_________________
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-03-28, 11:34
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny |
Wałek został stary i korpus został stary. Jezeli też łożyska wymieniałeś to podkładki pod łożyska trzeba dobrać. Zrobić to jest bardzo cięzko , tak aby dobrze hulało. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-29, 15:39
|
|
|
Nie twierdzę że nie ma racji co do wymiany lub podmianki na inny z innej skrzyni . Lecz szukam elementu który tak wyje . A nie jest to dyfer przedni! ponieważ po montażu drugiego tak jaki i przed wycie występuje nadal i nic się nie zmieniło. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|