Autor |
Wiadomość |
JessePinkman
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25 Dołączył: 03 Kwi 2017 Posty: 6 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2017-04-03, 20:09 [D3 02 3.7MPI/LPG
] Zatarty kompresor klimatyzacji
|
|
|
Mechanik stwierdził że mam zatarty kompresor klimatyzacji, który nie nadaje się do regeneracji. W związku z tym zwracam się z prośbą do użytkowników teamu o pomoc lub poradę w kwestii zakupu regenerowanego ewentualnie godnego polecenia używanego kompresora. Nr. katalogowy mojej sprężarki to: 447220-9260 "Denso" 7SEU16C. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-03, 20:18
|
|
|
To, że kompresor zatarty to jedno ale ważniejszą sprawą jest dlaczego. Zazwyczaj padają z powodu braku czynnika
a jeżeli go było mało to szukaj nieszczelności bo kolejny kompresor umrze.
Poza tym numer Denso nie wiele pomoże, oryginalny numer części to 4E0260805F.
Mam dostępne nowe za 260 euro + ewentualna wysyłka do PL. Pzdr. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
JessePinkman
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25 Dołączył: 03 Kwi 2017 Posty: 6 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2017-04-03, 20:28
|
|
|
Dzięki za odpowiedz. Kompresor został zatarty w powodu braku czynnika. Co do układu to układ jest podobno szczelny. Numer katalogowy spisałem z naklejki umieszczonej na kompresorze. Mam pytanie cena która została podana to za nowy kompresor oryginalny czy też zamiennik? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-03, 21:06
|
|
|
JessePinkman napisał/a: | Co do układu to układ jest podobno szczelny | Skoro szczelny to gdzie czynnik?
JessePinkman napisał/a: | cena która została podana to za nowy kompresor oryginalny czy też zamiennik? | Nowy oryginał z ASO to koszt prawie 5000 zł |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-04-03, 21:26
|
|
|
A tak w ogóle to nie ma czujnika ciśnienia, nie powinien kompresor się załączyć jak brak czynnika. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-03, 21:29
|
|
|
Ten typ kompresora pracuje cały czas i bez czynnika po prostu się zaciera. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-04-03, 21:36
|
|
|
Czyli jak dam ECO to tylko redukuje ciśnienie ?? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-03, 22:00
|
|
|
Tak, "redukuje" ciśnienie i przysłania klapy na wymienniku ciepła wewnątrz auta. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
JessePinkman
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25 Dołączył: 03 Kwi 2017 Posty: 6 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2017-04-03, 22:14
|
|
|
danishow, Nie miałem pojęcia ile kosztuje oryginalny w ASO, stąd moje pytanie. Dzięki za wyjaśnienie Jutro skontaktuje się z mechanikiem żeby jeszcze raz sprawdził mi szczelność. Ale w razie gdyby był nie szczelny to myślę że sobie z tym poradzi tylko teraz kwestia kompresora, bo ten to do użytku się już nie nadaje. |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-04-03, 23:01
|
|
|
Przydało by się jeszcze wyczyścić cały układ bo pewnie opilki poszły i za chwilę padnie druga sprężarka.Znam to z autopsji
Ps. Wymień lub wyczyścić "filterek" |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2017-04-08, 21:38 Re: Zatarty kompresor klimatyzacji
|
|
|
JessePinkman napisał/a: | Mechanik stwierdził że mam zatarty kompresor klimatyzacji, który nie nadaje się do regeneracji (...) |
A może masz na zbyciu koło pasowe do tego kompresora? Może być bez łożyska i bez tłumika drgań. Chętnie odkupię za rozsądną cenę. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-04-10, 22:56
|
|
|
A jak układ jest szczelny to czynnika nie trzeba dobijać chyba przez wiele lat nie ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-04-10, 23:34
|
|
|
Mam taki kompresor.
Nowy DENSO 1770pln netto detal
Nowy NISSENS 1236pln netto detal
Od ceny detal możliwy jakiś rabat |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-11, 19:22
|
|
|
Gunner, serwis klimatyzacji powinno robić się co rok, ewentualnie dwa |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
|