Mianowicie podczas wymiany filtra oleju stary rozpadł mi sie na trzy części. Papie odpadł od plastikowych elementów.
Podczas wyciągania go z ten wkręcanej podstawki ułamałem element trzymający jakiś zaworek, który jest na sprężynce.
Trzyma się ona na stelażu oraz 4 takich zatrzaskach. jak na foto
niestety owy zaworek trzyma się na trzech zatrzaskach.
czy chwilowo może tak być? grozi to zablokowaniem przepływu oleju bądź coś podobnego?
Sprawdzałem prace sprężyny ręcznie i wydaje mi się, że działa prawidłowo.
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-13, 14:51
tam w środku jest taki grzybek który jest dociskany przez sprężynę. domyślam się, że pod naciskiem ciśnienia oleju ta sprężynka otwiera bądź zamyka jakiś obieg. z czterech zatrzasków / prowadnic zostały mi trzy bo jedna się ułamała.
pytanie jak bardzo istotna jest praca tego grzybka/zaworka?
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-13, 22:03
to jest chyba zawór bocznikowy
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum