Autor |
Wiadomość |
crew512
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: PL / CH
|
Wysłany: 2017-06-10, 05:28 [D3 03 4.2 MPI] Problem ze wspomaganiem
|
|
|
Witam, mam problem ze wspomaganiem w mojej d3. A dokladniej jesli jade to pracuje wszystko bardzo ladnie, ale jak stoje i chce skrecic kierownica to nie mam wspomagania i bardzo ciezko sie kreci kierownica. Wie ktos moze co to moze byc? |
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-06-10, 07:32
|
|
|
Sprawdź czy jak stoisz i dodasz gazu tak ok 2000 obr/min czy będzie się lżej kręciło ,jeżeli tak to pompa do regeneracji lub wymiany.
[ Dodano: 2017-06-10, 08:32 ]
Poziom płynu jeszcze sprawdź . |
|
|
|
|
|
|
|
crew512
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: PL / CH
|
Wysłany: 2017-06-10, 08:54
|
|
|
mario1278, dzisiaj sprawdzę i zobaczymy. Ale oby to nie była pompa... |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-06-11, 12:09
|
|
|
Jeżeli będziesz wymieniał pompę wspomagania to nie kupuj żadnego zamiennika bo ja właśnie jestem po wymianie pompy na oryginalna gdyż ciężko kręciło się na postoju.
Pisali wymień płyn na oryginalny i owszem pomogło ale tylko trochę. Zamienniki mają mniejszą wydajność.
Oryginalna pompa, oryginalny zbiorniczek z filtrem i po raz kolejny nowy płyn. Teraz można jeździć
Chyba ze Ci bardzo na nowych częściach nie zależy w aucie to mogę Ci tą tanio sprzedać w pełni sprawną. |
|
|
|
|
|
|
|
crew512
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: PL / CH
|
Wysłany: 2017-06-11, 17:00
|
|
|
Gecio, w następny weekend przeczyszcze wszystko i nowy płyn wleje i zobaczymy. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-06-11, 17:09
|
|
|
Gecio, tak z ciekawości ile wybuliłeś za oryginalną pompę ?? |
|
|
|
|
|
|
|
autodiagnostyka
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 1800
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: Zafira B
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 05 Gru 2016 Posty: 16 Skąd: WA-WWE-WWY
|
Wysłany: 2017-06-11, 20:03
|
|
|
jesteście pewnie ze to nie wina zaworu servotronic ? |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-06-12, 22:06
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Gecio, tak z ciekawości ile wybuliłeś za oryginalną pompę ?? |
prawie 1000 zł. Musiałbym zobaczyć na fakturze ale coś koło tego |
|
|
|
|
|
|
|
|