Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R  
Autor Wiadomość
wujekdon 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Igor
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-14, 00:28   [D3 06 4.2TDI ] Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R

Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.

Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.


z góry dzięki za pomoc
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-14, 18:29   

Jakie paliwo lejesz? Spróbuj zalać inne dobre.
Wibracje prawdopodobnie pochodzą od silnika.
Sprawdziłbym też wtryski i poduszki silnika, skrzyni.
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-07-20, 22:33   Re: Wibracje przy wciśniętym hamulcu na D/R

wujekdon napisał/a:
Witam,
niestety nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.

Od pewnego czasu przy wciśniętym hamulcu na postoju - skrzynia w pozycji D lub R - pojawiają się wibracje odczuwalne oraz słyszalne w kabinie. Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Skrzynia biegi zmienia płynnie nie szarpie. Po ruszeniu z miejsca wibracje ustają jak również po wrzuceniu P lub N.


z góry dzięki za pomoc


Co pokazuje komputer??
 
 
Maryo 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: FB
Wysłany: 2017-07-28, 21:53   

Witam, również i u mnie jest też tak jest jak u kolegi wujekdon
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-08-02, 08:24   

Jak przełączysz na P to nie ma ?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2020-09-14, 21:01   

Witam
Mam identyczny problem.
Czy wie ktos co bylo przyczyna?
Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Dzieki
 
 
norus001 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sty 2021
Posty: 1
Skąd: Luboń
Wysłany: 2021-01-04, 18:18   

Witam mam ten sam problem czy ktoś doszedl do tego i to naprawil?
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2021-01-04, 22:30   

norus001 napisał/a:
Witam mam ten sam problem czy ktoś doszedl do tego i to naprawil?


A w jakich okolicznosciach sie pojawil?
U mnie po wymianie przedubow wewn ale po jakims czasie ustalo
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2021-01-09, 20:08   

TommyA8L napisał/a:
Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Na P i N silnik nie ma obciążenia, na D i R napędza pompę skrzyni a to spore obciążenie ;)
Moim zdaniem poduszki wybite
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
robrob 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 71
Skąd: Łomża
Wysłany: 2021-01-10, 09:46   

a przyczyną nie może być sprzęgło hydro kinetyczne ?
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2021-01-10, 10:44   

danishow napisał/a:
TommyA8L napisał/a:
Poduszki silnika raczej nie bo wtedy na N i P tez by wibrowalo
Na P i N silnik nie ma obciążenia, na D i R napędza pompę skrzyni a to spore obciążenie ;)
Moim zdaniem poduszki wybite


Czesc
Poduszki sprawdzane byly jak i zadnego bledu w diagnostyce w tym kierunku nie bylo.
Ale jak pisalem, pojezdzilem troche po wymianie tych przegubow i wibracje sie zmniejszyly wiec dla mnie teraz jest ok.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-10, 13:14   

99% tych przyczyn co opisałeś to przeguby... szczególnie jak w 4.2TDI czuć delikatne szarpanie, mrowienie a nawet telepanie budą na D trzymając auto na hamulcu
i od tego zawsze należy zacząć bo przez duży moment bardzo szybko te elementy potrafią zakończyć żywot szczególnie jak się namiętnie korzysta z mocy
/momentu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.