Autor |
Wiadomość |
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 00:51 [D2 97 2.5TDI
] Dymi i traci moc
|
|
|
witam .
ostatnio pojawiło się w moim samochodzie dymienie ( dymi i to ostro)
oraz czasami( raz tak sie dzieje, innym razem nie) brak mocy,
nie wkręca się na obroty, idzie do 2000, 2200 i koniec.
gaz w podłodze a samochod nie idzie.ale nie za kazdym razem
\bo czasem idzie normalnie.
dymi cały czas na czarno nie na niebiesko.
egr?? został zaślepiony turbina ok |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 07:58
|
|
|
jak dymi na czarno to coś z paliwem moze wtryski leją, może pad wtrysk ten sterujący, albo masz gdzieś dziure w dolocie - któraś rura pękła sprawdz dolot
wtryski można sprawdzić vagiem - w korekcjach dawki paliwa norma jest +-1,5[grupa 13 i 14]
pytanko po co zaślepiałeś EGR????? jakis tuning
jakieś błędy - sprawdz vaginą
o widze że z warszawy i też w manualu taka jak moja
a z jakiej dzielnicy jesteś? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
siwyy_1992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 09:34 Re: pomocy
|
|
|
Na 99,9 % strzeliła Ci guma łącząca turbine i intercooler, jest to widoczne gołym okiem jak otworzysz maske po prawej stronie koło chłodnic:) koszt w serwisie 550zł |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 09:53
|
|
|
możesz miec racje siwyy_1992, tylko że jaki mi poszła ta rura, czyli zrobiła się dziura to powiem szczerze ze aż tak bardzo nie dymił można powiedzieć że lekko podymiał na granicy normy i to na wysokich obrotach, bardziej było słychać szum startującego samolotu a tu kolega nic o tym nie piszę ale kto wie
o widze że następna osoba z wawy z 2,5 w manualu
trzeba się może spotkać i wymienić doświadczeniami
co wy na to ? bo mało jest 8 z 2,5 i jeszcze w manualu [gatunek na wymarciu] :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-18, 11:28
|
|
|
Aby go prawidlowo zdiagnozowac musisz go podlaczyc do vaginy Inaczej nie da rady Podlacz, pokaz logi i bedziemy medytowac. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 14:51
|
|
|
juz ma
strzelila wlasnie ta rura ( ta do ktorej podlaczony jest czujnik doładowania)
ma ktoś na zbyciu??:)
chętnie kupie
jestem z Rembertow/Żoliborz |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 19:10
|
|
|
no to super ze juz wiadomo co się zesrało
powiedz co z tym egr
a może da się ja naprawic w którym miejscu ci pękła |
_________________
|
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-19, 11:53
|
|
|
egr jak zaslepilem to przestal dymic tzn dymił mniej a po naprawie tej gumowej rury juz nie dymi
rure dopasowal mi moj mechanik kupil zbrojoną i jakoś tam połączył cybantami
teraz samochód idzie wreszcie jak powinien:) i ZERO kopcenia nawet jak go cisne pod 5000 :diabel: koszt 100 |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-19, 13:18
|
|
|
daj jakas fotke dla potomnych |
_________________
|
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-23, 08:31 zdjecia
|
|
|
oto fotki po naprawie nie wiem czy za wiele nie widać
ale tylko takie udało mi się zrobić:) |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-08-23, 10:25
|
|
|
no nawet ładniej jak u mnie
powiedz czy ten kawałek co siedzi tam czujnik to ten oryginalny |
_________________
|
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-23, 12:16
|
|
|
tak, kawałek z czujnikiem został oryginalny |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-23, 16:12
|
|
|
Slicznie, i tak szukaj drugiej rury bo to sie wczesniej czy pozniej rozleci. Ta rura jest w miejscu gdzie silnik potrafi sie mocno przechylac i nie ma bata musi gdzies puscic takie sztywne połączenie |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|