|
Autor |
Wiadomość |
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2017-11-09, 00:10 [S8 D2 00
] Zerwany rozrząd w AQH i wymiana silnika..
|
|
|
Witam, panowie otóż ostatnio stałem sie posiadaczem Audi S8 D2 FL z urwaną rolką od rozrządu.. noo i decyzja zapadła, że reanimuję ją. Teraz powoli zabieram sie za rozmyślanie co mogło sie stać ?
Mam drugi silnik ale w nim niestety jest uszkodzony blok silnika - co bede potrzebował przy robocie góry, chodzi mi o uszczelki i wszystko co tam musze miec. Moze mi ktoś podpowiedziec orientatycjny koszt i nr uszczelek do S8 AqH 2000 r ?
Z góry dzieki za podpowiedzi, chce miec orientacje czy czasem nie bede robiony w trąbe bo wiadomo jak to jest z warsztatami
Pozdroo wszystkim dobrym ludziom |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-09, 01:15
|
|
|
Żebym dobrze zrozumiał...
masz 2 silniki AQH...
jeden z padniętym blokiem a drugi z uszkodzoną głowicą albo i dwiema?
i z tych dwóch chcesz złożyć jeden sprawny?
czyli dobre głowice z jednego wrzucić na dobry dół z drugiego?
Czy coś pomieszałem?
Pytam bo nie wiem jak do tego podejść jakbym miał coś z numerami rozpisać i ewentualnie cenami. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2017-11-09, 01:28
|
|
|
FOSS napisał/a: | Żebym dobrze zrozumiał...
masz 2 silniki AQH...
jeden z padniętym blokiem a drugi z uszkodzoną głowicą albo i dwiema?
i z tych dwóch chcesz złożyć jeden sprawny?
czyli dobre głowice z jednego wrzucić na dobry dół z drugiego?
Czy coś pomieszałem?
Pytam bo nie wiem jak do tego podejść jakbym miał coś z numerami rozpisać i ewentualnie cenami. |
Dokładniee tak Nic dodać, nic ująć |
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-11-10, 11:31
|
|
|
Ja miałem podobne uszkodzenie z tym że u mnie rolka była zapieczona co spowodowało zerwanie paska rozrządu .Mailem uszkodzone 8 zaworów, głowice do planowania ,nowe uszczelki ,świeży olej no i na koniec wyszło że padnięty czujnik położenia wałka rozrządu podejrzewam że mechanik sam go uszkodził . naprawa z nowym rozrządem kosztowała 4200 pln. Mechanik chciał naciągnąć mnie na pokrycie kosztów zakupu blokad i czujnika ale mu się nie dałem dodam że to w ABZ-cie . |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |