Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-02-28, 06:29 [D2 ALL
] Wąż wspomagania
|
|
|
Cześć. Cieknie mi na łączeniu wąż wspomagania idący od chłodnicy do magla. W miejscu wycieku jest zakuta przejściówka z wężyka-kolanka o małej średnicy na wąż idący już prosto do magla. Zastanawiam się, czy mogę to po prostu przeciąć i zastosować jakiś łącznik i zacisnąć opaskami ślimakowymi. Przy króćcach chłodnicy też są opaski ślimakowe i jakoś się to trzyma. Przejdzie to?
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-02-28, 07:39
|
|
|
jedz ze starym wężem do jakiegoś zakładu co dorabiała tego typu rzeczy, jakaś ,,hydraulika przemysłowa,, i zakują Ci nowe przewody, bo stare są porozwarstwiane i nawet jak skrócisz i skręcisz na opaskach to będą dalej rosić. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-02-28, 08:23
|
|
|
Arthur napisał/a: | jedz ze starym wężem do jakiegoś zakładu co dorabiała tego typu rzeczy, jakaś ,,hydraulika przemysłowa,, i zakują Ci nowe przewody, bo stare są porozwarstwiane i nawet jak skrócisz i skręcisz na opaskach to będą dalej rosić. |
Same węże są szczelne. Cieknie w miejscu zakucia. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-28, 10:24
|
|
|
Znajdź zaklad co zajmuje się hydrauliką siłowa, mają tam maszynę co bez problemu ci zajmują na nowo, jak stwierdza że wąż trzeba wymienić to napewno będą mieli na miejscu a i tam jest taka zwężka która musi zostać, nie wyrzucaj jej |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-02-28, 13:05
|
|
|
No właśnie na tej zwężce (przy zmianie średnicy przewodów blisko chłodnicy) jest wyciek. Ciężko będzie coś dobrać. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-28, 15:09
|
|
|
Dobierzesz bez problemu, ja ten kawałek wymieniłem na nowy, rozetnij zakucie i nawet na opaski możesz zrobic |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-03-04, 08:44
|
|
|
Dzięki. Wszystko już jest jasne. |
|
|
|
|
rogra
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 47 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2019-03-23, 20:47
|
|
|
jakiej średnicy jest przewód przed złączką i za złączką? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-03-24, 08:23
|
|
|
Za złączka 8mm a przed nie pamietam |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
rogra
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 47 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2019-03-24, 14:47
|
|
|
zamiast złączki czy takie cos się sprawdzi ? ŁĄCZNIK |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-03-24, 14:58
|
|
|
Ta złączka oryginalna, musi pozostać, ona ma za zadanie zwiększać ciśnienie w ukladzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
rogra
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 47 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2019-03-24, 15:01
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Ta złączka oryginalna, musi pozostać, ona ma za zadanie zwiększać ciśnienie w ukladzie |
nie jest to przewód powrotny ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-03-24, 17:28
|
|
|
Wsumie to nie wiem, nie zastanawiałem się nad tym, ale w tej zlaczce jest przewężenie po to by stworzyć większe cisnienie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|