Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Sprawdzanie hamulca postojowego na krótko  
Autor Wiadomość
Cypisek1982 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-05-03, 19:38   [D3 ALL ] Sprawdzanie hamulca postojowego na krótko

Witam.
Jak w temacie następujące pytania i proszę o odpowiedzi.
Czy jest możliwość sprawdzenia podłączając zasilanie z aku (plus minus) do kostki na krótko do zamontowanych na aucie silniczków hamulca postojowego?
Jeśli na tak to w jaki pin/przewód wpinać się w kostkę plus i minus? Nie mogę znaleść nigdzie żadnej rozpiski schematu pinów wtyczki :( .
Na początek czekam na odpowiedz na te 2 pytania przed przystąpieniem do kolejnych prac sprawdzania. Z góry dziękuje za zainteresowanie.
Pozdrawiam
_________________
Rozpusta
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-05-04, 06:53   

Schemat:



Można sprawdzić silnik i impulsator ale nie ma to jak założyć
do auta i zobaczyć czy chce poprawnie gadać z autem.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-05-04, 07:12   

Najłatwiej sprawdzić czy to silniczek jest walnięty zamieniając stronami , są takie same .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Cypisek1982 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-05-04, 13:58   

Najpierw to chce sprawdzić czy silnik sam w sobie działa, później wiązki na koniec sprawdzić moduł czy nie walniety. Na komputerze wyskakuje błąd napięcia. Najpierw z lewej strony po zabawie z bezpiecznikami sprawdzeniu czy wszystko jest ok i przeczyszczeniu kostek wyskoczyło że prawa strona martwa A lewa zaskoczyła. Próby kasowania błędu nie poszły po próbie adaptacji znowu raz lewy łapach i chodzi a raz prawy i zglupialem. Dlatego chce łopatologicznie wyeliminować poszczególne podzespoły i dojść co tak właściwie jest do naprawy. Mam zapasowy zacisk bo te były robione 4 miesiące temu tylko że zapas ma walniety czujnik halla ale do samego sprawdzenia czy to mówił czy wiązka czy silnik chyba wystarczy przy podłączeniu raz z lewej raz z prawej strony. Mam taka nadzieję że wyjdzie wtedy po błędach jakie będą wyskakiwac co nawala.
_________________
Rozpusta
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-05-04, 15:15   

Weź pod uwagę że często i gęsto wiązki które idą do silniczka są utlenione . Trzeba ciąć i wstawiać nowy kawałek .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Cypisek1982 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42
Dołączył: 21 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-05-04, 16:36   

Właśnie dużo już naczytałem się i to też jakoś muszę sprawdzić. W pierwszych błędach wyskoczyło brak napięcia więc celuje w wiązka. Muszę tylko mechanika jakoś przegadać bo on to od razu do regeneracji chciał wysyłać. Typowe podejście (załamka) a szkoda w przeciągu 3 miesięcy drugi raz żeby padł hamulec skoro były wymieniane. Co najdziwniejsze nie mogę zrozumiec dlaczego na kompie z VAS pokazywali lewy zacisk i jak ruszył spod kompa to przy robieniu nastawow podstawowych przestał działać prawy pod VCDS

[ Dodano: 2018-05-19, 22:16 ]
Sprawdziłem silniczki są ok działają teraz czas na sterownik. Na razie nie podłączyłem drugi sterownik bo nie wiem czy trzeba będzie adoptować czy to Plug&Play będzie i wszystko ruszy????Boję się jedynie że zaciski się zablokują i nie ruszę autem
_________________
Rozpusta
 
 
bplukaszbp 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 2019-01-21, 22:08   

Zaopatrz się w miernik, dostań się w górę wiązki i sprawdź, czy podaje napięcia po użyciu przycisku hamulca ręcznego.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-22, 18:01   

bplukaszbp napisał/a:
Zaopatrz się w miernik, dostań się w górę wiązki i sprawdź, czy podaje napięcia po użyciu przycisku hamulca ręcznego.


na górę czyli do samego sterownika (pod akumulator o ile dobrze kojarzę bardziej z tyłu
duża wtyka na 30pin), nie ma łącznika po drodze
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.