|
Autor |
Wiadomość |
pfx
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-05, 07:11 [D3 09 3.0TDI
] Centralny wyświetlacz - brak komunikacji
|
|
|
Winda jeździ, MMI działa. Przez jakiś czas gasł, tak jakby coś nie łączyło.
Oto log z vaga
Adres 5F: Elektr.informacji Plik etykiet: 4E0-035-6xx-5F.clb
Oznaczenie elementu: 4E0 035 670 K HW: 4E0 035 670 B
Komponent i/lub wersja: H-BNT-EU H41 0187
Kodowanie: 010100000000DBED40000315FF7F00030000
Kod serwisu: WSC 02399 823 56573
VCID: 290F01AB69FE63BF2DF-807C
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
03175 - Nieważny zestaw danych
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 224
Przebieg: 269223 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.04.27
Czas: 23:16:48
Ramka zamrożona:
Napięcie: 14.20 V
02259 - Wyświetlacz i panel obsługi z przodu (J685)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 224
Przebieg: 269223 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.04.27
Czas: 23:16:52
Ramka zamrożona:
Napięcie: 14.20 V
Mogę słuchać radia, odpalić navigę, regulować zawieszenie o ile trafię z kombinacją przycisków. MMI z kombinacji klawiszy nie da się zresetować.
Dodatkowo nie działa parktronik, i czasem przycina się adaptacja świateł przednich, ale to raczej nie ma związku - napiszę w innym topicu. Próbowałem rozbierać, by sprawdzić kable, lecz padłem na wyjęciu schowka. Nie mogłem wydrzeć stacji MMI, a za nią jest śruba trzymająca schowek. Podwadzałem te zatrzaski z boku , ale jakby ktoś wsadził stację na silikonie. Jak inaczej się dostać do interfejsu? Jakie napięcie zasilania wyświetlacza , bo miernik pokazuje niespełna 4 V |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pfx
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-05, 10:49
|
|
|
Zrobiłem takie na wzór oryginalnych blaszki. Odginają zaczepy ale napęd ani drgnie. Napęd był już naprawiany bo widać ślady demolki koło niego. Musi ciężko siedzieć |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pfx
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-06-12, 08:20
|
|
|
Po wielkim czasie powróciłem do tematu i musiałem zdemolować schowek. Ktoś przykleił napęd taśmą dwustronną do tylnej ściany schowka. Udało mi się go pokleić. temat wyświetlacza jest taki, że w ogóle nie ma zasilania wyświetlacz. czy ktoś mi może pomóc w zdobyciu schematu MMI? Nie ma przelotu między masą, jak również od bezpiecznika do styku zasilania. Dodam jeszcze, że bezpiecznik był spalony, ale mogłem zrobić zwarcie przy demontażu.
[ Dodano: 2018-06-14, 07:30 ]
Problem ogarnięty. Nie znalazłem przerwy, po prostu przeciągnąłem nowe zasilanie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |