Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sterowania kierownicy  
Autor Wiadomość
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-20, 22:08   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sterowania kierownicy

Witam wszystkich. Mam problem z ustawianiem regulacji kierownicy przód / przód tył oraz góra dół nie reaguje. Czy możliwe by padł moduł czy jednak wymaga jakiejś konfiguracji etc. po tym jak auto miało przez długi czas odłączony akumulator. Druga kwestia to czy sterowanie kierownicy ma coś wspólnego z sterowaniem foteli, bo te działają bez problemu.

[ Dodano: 2018-06-01, 23:04 ]
"Znajomy" podpiął VCDSa i jak wszedł w sterowanie kierownicy to ruszając dżojstikiem na VCDSie widać było że się zmienia na zielono znaczy wskazania dżojstika. Ale dlaczego te sterowanie nie działa? Czy może to być wina bezpiecznika? Gdzie mieści się bezpiecznik od sterowania kierownicy?
 
 
kamilo9000 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 16 Maj 2017
Posty: 1
Skąd: Bytom
Wysłany: 2018-06-13, 13:49   

podpinam sie pod post, u mnie również przestała działać regulacja kierownicy. Jakieś pomysły? sterownik ? Z góry dzięki za odpowiedz
 
 
pfx 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-06-14, 12:17   

U mnie jest to bezpiecznik nr 6 po lewej stronie opisany jako elektronika kierownicy, wiem, że kiedyś był wymieniany, jak kuna wtargnęła do auta, ale tez były inne podzespoły padnięte. jakie błędy zgłasza VCDS?
Jest prosty sposób na sprawdzenie bezpieczników zajmuje ok 5 min. Bierzesz miernik, startujesz zapłon i lecisz napięcia po po lewej i prawej stronie bezpiecznika- szybko znajdziesz który upalony.
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-21, 21:16   

Bezpiecznik i ja znalazłem taki ma rozpisce zanim jeszcze odczytałem odpowiedź. Bezpiecznik wizualnie cały, miernikiem też piszczy, nawet zamieniłem na chwile inny bezpiecznik ale dalej nic nie działa...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-25, 01:28   

Za elektryczną regulację kierownicy odpowiada sterownik elektryki umieszczony pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-25, 18:17   

I jest szansa że to ten sterownik się zdupczył czy jednak to się nie psuje a zdechły jednocześnie dwa silniczki (bo chyba tyle ich tam jest)? Jeden by umarł to rozumiem ale by dwa na raz? Bo dżojstik to raczej wykluczam bo ma VCDSie widać były "ruchy" jak się ruszało dżojstikiem we 4 kierunkach. Gdzie więc leży najbardziej prawdopodobny problem w braku sterowania?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-25, 18:26   

denveco napisał/a:
I jest szansa że to ten sterownik się zdupczył ...

Tak.

denveco napisał/a:
... czy jednak to się nie psuje a zdechły jednocześnie dwa silniczki (bo chyba tyle ich tam jest)?

Nie.

denveco napisał/a:
Jeden by umarł to rozumiem ale by dwa na raz?

Szczerze wątpię.

denveco napisał/a:
Bo dżojstik to raczej wykluczam bo ma VCDSie widać były "ruchy" jak się ruszało dżojstikiem we 4 kierunkach.

Przełącznik pewnikiem jest sprawny.

denveco napisał/a:
Gdzie więc leży najbardziej prawdopodobny problem w braku sterowania?

W sterowniku.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-25, 20:10   

Czyli najlepiej gdybym albo kupił drugi sterownik (tylko o jakim oznaczeniu?) albo zwerbował jakąś drugą A8 D3 i podmienił na chwile sterownik?
Czy po wpięciu innego sterownika niż mój trzeba znowu coś kodować VCDSem czy zwyczajnie wypiłam stary wpinam sprawny i mam znowu regulację kierownicy?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-25, 22:24   

denveco napisał/a:
Czy po wpięciu innego sterownika niż mój trzeba znowu coś kodować VCDSem czy zwyczajnie wypiłam stary wpinam sprawny i mam znowu regulację kierownicy?

Może być konieczne kodowanie - to całkiem normalne w tych autach.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-06-26, 11:21   

A ja stawiam ze sterownik jest sprawny, trzeba zrobic learning i kiera bedzie działac. Pewnie sterownik stracił ustawienia graniczne i trzeba go przyuczyc. Jakie błedy sa?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-26, 20:16   

A jaki to sterownik ma być, jak wygląda albo jakiś nr części?

[ Dodano: 2018-06-26, 21:21 ]
Kurde szczerze mówiąc nie pamiętam by jakie kolwiek błędy były... pamiętam jedynie że jak był podpięty VCDS to jak się ruszał dżojstikiem od regulacji kierownicy to na VCDSie było widać te ruchy...

[ Dodano: 2018-06-26, 21:53 ]
Poprawka, zrobiłem zdjęcie i chyba jednak jakiś błąd widać.

2018-06-26 21.51.27.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 416,24 KB

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-06-27, 07:59   

No i tu zawsze mam problem, nigdy nie pamietasm który to sterownik ale na pewno nie sterownik kierownicy. Zawsze szukam i szukam. To jest troche bez sensu, ale szukaj w central electric i w podobnych. Pozniej włazisz w basic settings i uruchamiasz przyuczanie. I cud, kiera zaczyna działac.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-27, 14:17   

szeryfisch napisał/a:
No i tu zawsze mam problem, nigdy nie pamietasm który to sterownik ale na pewno nie sterownik kierownicy. Zawsze szukam i szukam. To jest troche bez sensu, ale szukaj w central electric i w podobnych. Pozniej włazisz w basic settings i uruchamiasz przyuczanie. I cud, kiera zaczyna działac.

Tak, dokładnie tak.
Nie w kierownicy ale w central eletric czyli 09 jak dobrze pamiętam.
I warto najpierw spróbować wykonać nastawy podstawowe a jak nic nie ruszy to pewnikiem sterownik ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 323
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-06-28, 23:08   

A więc problem rozwiązany. A jego rozwiązanie znalazłem tutaj na forum w innym poście.
Cytując kolegę z forum:
"Musiałem przywrócic ustawienia podstawowe.
Ale nie w 16 Steering wheel,
Tylko w kanale 09 Cent. Elect., tam wszedłem w nastawy podstawowe kanał 01 i kierownica ruszyła, po czym mogłem bez problemu usunąć błąd."
<muzyka> <muzyka> <muzyka>
W końcu mogłem normalnie ustawić kiere pod siebie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.