|
Autor |
Wiadomość |
kmlzhp
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-29, 09:06 [D2 00 3.3TDI
] Pin immo, nowa pompka centralnego
|
|
|
Witam, padła mi pompka centralnego, niestety przy odpinaniu ułamał mi się ten dziubek na wężyk więc kupiłem nową, niestety też zepsutą dlatego wkurzyłem się i zamówiłem zestaw naprawczy i sam ją zregenerowałem. Niestety po wrzuceniu nowej pompki nie działa otwieranie z pilota, wszystkie drzwi otwierają się i zamykają z kluczyka, auto zapala itp. tylko nie działa pilot. Teraz moje pytanie, jak to ogarnąć? Gdy próbuję odczytać pin z czegokolwiek przez program VAG EEPROM to wyskakuje no ecu found (program i kabel na 100% sprawne bo z S3 8L odczytywałem pin z dash'a). Jak mogę uzyskać pin i zakodować pilot żeby śmigało otwieranie i zamykanie z niego? Jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-07-29, 09:28
|
|
|
Centralny zamek nie ma nic wspólnego z immo. Pinu do zakodowania pilota nie potrzebujesz. Wygooglaj 'procedura kodowania pilota audi'. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-07-29, 10:28
|
|
|
Mam takiego pomysła czy bateria w kluczyku jest dobra i czy bez baterii kluczyk był może jakiś czas ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
kmlzhp
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-29, 10:49
|
|
|
gtfan, szukałem, w każdym z tych kanałów albo error albo jak już wyskakuje ilość kluczyków (3) to przy zapisaniu nowej wartości wyskakuje error i nie akceptuje.
Tak, bateria nowa, pilot cały czas działał na starej pompce (czyli do dziś rana) tylko, że nie zamykał/otwierał, ale sygnalizował kierunkowskazami itp.
Niestety mam tylko jeden kluczyk więc muszę to ogarnąć poprzez VCDS |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-07-29, 13:02
|
|
|
Nowa pompka ma takie same numery jak stara? Bo były zdaje się 2 częstotliwości radiowe, na których działał centralny zamek.
Jak masz tylko jeden kluczyk, to dorób sam grot, żeby zapłon włączyć i zakoduj pilota 'ręcznie' procedurą:
http://www.mediafire.com/...pilota.pdf/file |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
kmlzhp
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-07-30, 10:24
|
|
|
gtfan, tak, takie same
Dzięki panowie, poradziłem sobie, przełożyłem elektronikę ze starej pompki do tej nowej zregenerowanej i wszystko działa bez kodowań etc. Dziwi mnie tylko brak możliwości dokodowania kluczyka przez VCDS i na nowej pompce i na starej, kanał 21 w adaptacji i wszystkie inne są niedostępne 🤔 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-08-04, 12:52
|
|
|
Jak nie działa przez VAGa, to trzeba się bawić starszą metodą z kluczykiem w stacyjce. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |