Autor |
Wiadomość |
ReServeD
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Warszawa/Ryki
|
Wysłany: 2010-10-04, 23:30 SERWIS Szewczyk WARSZAWA
|
|
|
Witam
W dniu wczorajszym zapalił mi się CAT i auto nie pracuje na wszystkich cylindrach. Z tego co widzę to nikt nie poleca żadnego nieautoryzowanego serwisu w WWA :roll: , więc chyba muszę poddać się podłączeniu komputera w ASO Szewczyk Audi na Radzymińskiej, bo tam mam najbliżej i nie mam alternatywy
Jeżeli ktoś korzystał z ich usług to prosiłbym o opinię i może podanie ceny podłączenia pod komputer. Nie chciałbym za znalezienie błędu zapłacić ogromnych pieniędzy, a potrzebuję pilnie pomocy i nie wiem do kogo się zgłosić.
Dziękuję z góry za pomoc. |
_________________ serce bije w takt V-Acht :diabel:
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tobi
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-05, 06:30
|
|
|
Podjedź może tutaj http://www.megacar.pl/kontakt.html
Tani nie są. Robią tylko grupę VW/Audi
Sewisuję u nich swoje A8.
Jak na razie nie trzeba było niczego po nich poprawiać... |
|
|
|
|
ReServeD
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Warszawa/Ryki
|
Wysłany: 2010-10-05, 11:26
|
|
|
sytuacja opanowana - diagnoza = padnięty moduł zapłonu.
Serwis w Józefowie (koło WWA) diagnoza i wymiana 120, moduł BOSCHa 280zł.
jeśli jest ktoś z WWA i ma VAGa i oczywiście chęć pomocy w nagłych przypadkach to tak na przyszłość byłbym wdzięczny za kontakt
Dzięki i pozdrawiam |
_________________ serce bije w takt V-Acht :diabel:
|
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-11-23, 16:52
|
|
|
kolego na Bródnie ul. Balkonowa masz warsztat z dobrym kompem - ja tam jeżdżę i są git |
_________________
|
|
|
|
|
ReServeD
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Warszawa/Ryki
|
Wysłany: 2010-11-23, 19:03
|
|
|
temat się przedawnił, ale i tak dziękuję, następnym razem będę wiedział
PZDR |
_________________ serce bije w takt V-Acht :diabel:
|
|
|
|
|
|
|
|
Rektor
Użytkownik
Silnik cm3: 1,6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rektor
Jeżdzę: A4
Wiek: 34 Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 0 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-11-30, 09:27
|
|
|
Jak by ktoś z wawy i okolic przy okazji się kręcił, to w Radomiu najtaniej diagnostyka na ul. Podchorążych -> http://hesta.com.pl/
Dobry mechanik ul. Ceglana w Radomiu - ale długie terminy i już nie tak tanio. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-30, 13:53
|
|
|
ReServeD napisał/a: | diagnoza i wymiana 120, moduł BOSCHa 280zł. |
złodzieje......5 min roboty
http://allegro.pl/audi-a8...1343267251.html
wymieniłbyś w 3 min za 100zł...................a diagnoza tego bez VAG-a jest na forum naszym i audi polska ale trzeba używać opcji Szukaj
ps. silniki 4.2 ABZ - moduły to ich częsta usterka |
|
|
|
|
|
|
|
ReServeD
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Warszawa/Ryki
|
Wysłany: 2010-11-30, 20:43
|
|
|
zanjac napisał/a: | ReServeD napisał/a: | diagnoza i wymiana 120, moduł BOSCHa 280zł. |
złodzieje......5 min roboty
http://allegro.pl/audi-a8...1343267251.html
wymieniłbyś w 3 min za 100zł...................a diagnoza tego bez VAG-a jest na forum naszym i audi polska ale trzeba używać opcji Szukaj
ps. silniki 4.2 ABZ - moduły to ich częsta usterka |
strasznie nie lubie takich komentarzy o opcji SZUKAJ, szczegolnie ze to forum nie jest jedynym i od wielu lat korzystam czy też udzielam się w takich czy innych tematach, ale nie ważne. dziekuję za radę.
moduł kupiłem w oryginale nowy bosch, wiec wole za 280 nówkę niż uzywany za 100.
co do diagnozy i wymiany, hmmm, moze i duzo, nie wiem, nie powaliła mnie ta cena, bo w ASO za samo podłączenie pewnie zapłaciłbym więcej.
tak czy inaczej szkoda, że wszystkie rady pojawiły sie po tylu tygodniach od zaistnienia problemu, niemniej dziekuje i pozdrawiam |
_________________ serce bije w takt V-Acht :diabel:
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-03, 20:19
|
|
|
ReServeD napisał/a: | wiec wole za 280 nówkę niż uzywany za 100. |
przygotuj już drugie 280zł na drugą stronę gdyż ona też padnie.........tak zwykle bywa po wymianie jednej strony na nową :-/ ...........nie chcę cię martwić lecz przyczyną padania w ABZ-cie są głównie w kiepskim stanie cewki - kup więc też orginalne 8 szt ,wymień świece i wtedy dopiero będzie OK - jak chcesz ori. i nowe 8-) . ReServeD napisał/a: | strasznie nie lubie takich komentarzy o opcji SZUKAJ, |
bo to prawda i ja też ich nie lubię :lol:
[ Dodano: 2010-12-03, 20:21 ]
ReServeD napisał/a: | hmmm, moze i duzo, nie wiem, nie powaliła mnie ta cena |
nie jedno cię jeszcze nie powali.............guma stabilizatora do D2 kosztuje 11zł :shock: gdzie w D3 jest w komplecie z dążkiem stabilizatora za jedyne 800zł |
|
|
|
|
|
|
|
|