|
Autor |
Wiadomość |
Dejwid
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 6 Skąd: BDG/NL
|
Wysłany: 2019-09-15, 19:54 [D2 99 3.7PB
] Nie wrzuca dwójki 17114 p0730
|
|
|
Witam, od dłuższego czasu borykałem się z problemem trybu awaryjnego zawory n216,n217 zwarcie do plusa, wszystko wskazywało na sterownik, wiązka, kostki, opory sprawdzone, probowalem 3 roznych na kazdym zwarcie do plusa(wszystkie z końcówka AF identyczne), ale roznych zaworów na jednym eds2 na innym eds3,eds4, wkoncu wymienilismy wszystkie zaworki, kupilismy układy scalone sterownika, problem rozwiazalismy, zalaliśmy świeży olej zgodnie z procedurą, ale teraz (zaraz po pierwszym odpaleniu) pojawil się inny problem, po odpaleniu auto wkońcu rusza z 1, wsteczny tez działa, ale nie potrafi wrzucic 2, jest pukniecie i tryb awaryjny, reczna zmiana biegów nie działa w ogole. Po przesunieciu dzwigni w prawo na wyswietlaczu pokazuje 1 2 3 4 5, ale nie da sie wybrac innego biegu niz 1. Vcds pokazuje błąd 17114 p0730 Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio. Po zgaszeniu auta tryb awaryjny znika. Co to może być? Na magnesach praktycznie nie było opiłków, szlamu tez raczej mało. Przed początkiem moich problemów wszystko było idealnie. |
_________________ A4 B6 1.9 (130-198KM) Było
A8 D2 3.7 QUATTRO (260KM) Jest |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-09-16, 12:42
|
|
|
Możesz jeszcze sprawdzić ewentualnie pozycjoner i połączenie elektroniczne że skrzyni do komputera plus skrzynkę ecu czy woda się nie przedostala,ale wątpię bardziej to wygląda na uszkodzenie mechaniczne kosza A forward.Olej przed naprawa płyty sterujacej jaki miał kolor? |
|
|
|
|
|
|
|
Dejwid
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 6 Skąd: BDG/NL
|
Wysłany: 2019-09-16, 18:33
|
|
|
Miś napisał/a: | Możesz jeszcze sprawdzić ewentualnie pozycjoner i połączenie elektroniczne że skrzyni do komputera plus skrzynkę ecu czy woda się nie przedostala,ale wątpię bardziej to wygląda na uszkodzenie mechaniczne kosza A forward.Olej przed naprawa płyty sterujacej jaki miał kolor? |
Nie był jakoś szczególnie ciemny1 |
_________________ A4 B6 1.9 (130-198KM) Było
A8 D2 3.7 QUATTRO (260KM) Jest |
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-09-18, 15:06
|
|
|
Zależy jak kosz pękł może odrazu zaczęło ja blokować, sprawdź to co wyżej ewentualnie po tym wszystkim kodowanie skrzyni,ale i tak raczej będzie to awaria mechaniczna i trzeba będzie rwac skrzynię na stół lekka nie jest także dobrze sił nabierz |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-09-20, 10:42
|
|
|
mialem ten sam numer bledu na 99% kosz uszczelnienie kosza lub jaka inna mechaniczna usterka, moze problem z tlokiem w koszu, tak czy inaczej skrzynia out, na tym forum jest fajny temat o tym jak ja zrobic, ja swoja sam zrobilem i nie bylo to jakos super trudne, tylko trzeba pamietac o paru rzeczach przy skladaniu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|