Witam czy waszym zdaniem usunąć klapy kolektora ssącego czy naprawić w silniku 3.0 tdi 233km rok 2004 myślę jak to zrobić bo jest błąd P3135- 001 nie osiagnieto dolnego położenia krancowego z góry dziękuję za odpowiedź
[ Dodano: 2019-09-30, 13:02 ]
Napewno będę EGR zaślepiał ale nie wiem co zrobić z tym kolektorem i proszę was o porady
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
Wysłany: 2019-10-07, 17:42
Jestem po wywaleniu klap kolektorów (odpowiednio zaślepiłem i uszczelniłem miejsce wyjścia ośki z kolektora) i nie żałuje tego posunięcia. Silniczki są podpięte ale i tak musisz to wykodować by to działało bez błędów. Mam też wykodowany EGR (zaczął sypać błędami).
Jako że za wywalenie programowe klap i egra musiałbym trochę zapłacić to zdecydowałem się jeszcze na stronienie na hamowni i nie żałuję.
Zapłaciłem coś kolo 900zł ale z 233 koni zrobiło się 276 a z 457Nm odpowiednio 575. Program indywidualny a nie gotowiec, nie chciałem więcej ze względu na bezpieczeństwo silnika.
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 21 Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-10-12, 10:03
Ja jednak zdecydowałem się kupić klapki ale mimo to egr zaślepie i wykoduje, i będę miał problem z głowy na wieczności, myślałem żeby wywalić całkowicie ale trochę się nasluchalem że to jest nie dobrze i nie zdrowe dla silnika po jakimś czasie są ponoć jakieś problemy ale dzięki za odpowiedź
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum