Autor |
Wiadomość |
SuM
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-12-10, 16:01 [D2 00 4.2PB/LPG ] Oring pompy wspomagania
|
|
|
Witam.
Poszukuję oringu do pompy 4D0145165H w zaznaczonym miejscu.
Czy ktoś ma wiedzę gdzie zdobyć coś takiego.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-12-10, 16:54
|
|
|
ale o jakich ty oringach mówisz , przecież tam przychodzą węże od układu wspomagania i tam przychodzą podkładki miedziane, ogólno dostępne zresztą |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
SuM
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-12-10, 18:21
|
|
|
Co za problem dobrac po wymiarach ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
SuM
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-12-11, 08:56
|
|
|
Witam Panów.
Dobrać po wymiarach oczywiście nie problem. Zamontowałem oring z zestawu uniwersalnego ale wytrzymuje 400 - 500 kilometrów i znowu puszcza.
Zacznę od tego że nie jestem mechanikiem. Jak pojechałem do warsztatu to po pseudo diagnozie do wymiany:
- pompa wspomagania
- wąż
- pasek rozrządu bo olej się dostał
- pasek osprzętu bo mokry
Jak policzyli to 2500 PLN do zapłaty.
Więc sam się wziąłem za naprawę i po rozkręceniu wszystkiego okazało się że rozrząd suchutki nic nie trzeba wymieniać. Wymieniłem tylko pasek i oringi w pompie i naprawa wykonana.
Ze względu na brak mojej wiedzy zamontowałem zwykły czarny oring a ten po czasie przepuszcza.
Po poszukiwaniach znalazłem oringi HNBR zielone - czy taki będzie odpowiedni.
Pozdrawiam
Daniel. |
|
|
|
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-12-11, 16:42
|
|
|
oringi w pompie wspomagania? może masz na myśli podkładki w miejsca gdzie wkręca się węże?
faktycznie w etce nazywa się to oring
N 0138487
N 0138165
dwa rozmiary, powyżej numery OE
dostępne w aso jak chcesz z wysyłką to polecam Michał Wruszak, |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-12-11, 17:20
|
|
|
No dobrze, ale nie można tam podkladki zastosować, ostatnio kupowałem takie podkladki które w środku miały jeszcze zamontowany oring |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-12-12, 10:00
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Pompa do NIVO jest inna Adam - tam jest oring specjalny pod śrubką .
|
Nie doczytałem, że chodzi o NIVO.
w ETCE niestety nic nie pokazuje odnośnie NIVO po za innym zbiorniczkiem.
ale jak Ty już sprawdziłeś to ja nic więcej na pewno nie dodam ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|