Autor |
Wiadomość |
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-10-21, 00:44 [S8 D2 00
] Jaki pobór prądu na postoju
|
|
|
Witam jaki jest dopuszczalny pobór prądu na postoju auto zamknięte alarm w stanie czuwania
czekam na pomoc
[ Dodano: 2010-10-22, 01:13 ]
Jak ktoś ma możliwość to proszę o zmierzenie poboru prądu w waszych autkach na zamkniętym samochodzie wszystko pogaszone czyli pobór w spoczynku. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2010-10-23, 18:41 d2 3,7
|
|
|
u mnie jest 0.05A |
|
|
|
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-10-24, 01:43 Re: d2 3,7
|
|
|
xixo napisał/a: | u mnie jest 0.05A |
to u mnie zdecydowanie za duży 0,35A na zamkniętym aucie a przy otwartym jeszcze więcej leci 0,5A oczywiście wszystkie lampki pogaszone mam jakiegoś pasożyta |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-24, 11:01 Re: d2 3,7
|
|
|
solox011 napisał/a: | xixo napisał/a: | u mnie jest 0.05A |
to u mnie zdecydowanie za duży 0,35A na zamkniętym aucie a przy otwartym jeszcze więcej leci 0,5A oczywiście wszystkie lampki pogaszone mam jakiegoś pasożyta |
Możliwe że masz jakieś zwarcie lub jakieś urządzeni robi przepięcie na masę.
Najlepiej zacznij od sprawdzenia stacyjki. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-10-24, 11:10 Re: d2 3,7
|
|
|
daro72 napisał/a: | solox011 napisał/a: | xixo napisał/a: | u mnie jest 0.05A |
to u mnie zdecydowanie za duży 0,35A na zamkniętym aucie a przy otwartym jeszcze więcej leci 0,5A oczywiście wszystkie lampki pogaszone mam jakiegoś pasożyta |
Możliwe że masz jakieś zwarcie lub jakieś urządzeni robi przepięcie na masę.
Najlepiej zacznij od sprawdzenia stacyjki. |
sprawdzałem też każdy bezpiecznik pod nogami pasażera i po wyciągnięciu bezpiecznika 42 ( 3 rząd od góry 4 bezpiecznik czerwony 10A) napięcie spadło do 100mA czyli już do takiego w normie.
Tylko pod tym bezpiecznikiem kryje się więcej urządzeń. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-24, 15:25
|
|
|
Będziesz musiał dojść które z tych urządzeń jest złodziejem. Najlepiej metodą prób i błędów. Odłączać każde z osobna. Na forum jest gdzieś opis bezpieczników do S8 i sprawdź od czego dokładnie jet ten bezpiecznik. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-10-25, 22:58
|
|
|
daro72 napisał/a: | Będziesz musiał dojść które z tych urządzeń jest złodziejem. Najlepiej metodą prób i błędów. Odłączać każde z osobna. Na forum jest gdzieś opis bezpieczników do S8 i sprawdź od czego dokładnie jet ten bezpiecznik. |
ten bezpiecznik jest od:
zespół sterowania układu klimatyzacji
zespół sterowania wentylatora wlotu powietrza
regulatory zegara
odbiornik zdalnego sterowania dodatkowego podgrzewacza
uniwersalne koło kierownicy
przyrządy
przekaznik dmuchawy z napędem słonecznym
trochę tego jest i gdzie tu szukac winowajcy... |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-27, 08:07
|
|
|
Maiłem podobny problem w S8 , czy przy sprawdzaniu nie skacze ci pobór prądu co parę sekund.U mnie był to jakiś przekaźnik pod fotelem.Pobór skakał co par sekund i było słychać nawet na zewnątrz taki tykniecie jak przekaźnik tykał |
|
|
|
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-10-27, 08:33
|
|
|
jajopn napisał/a: | Maiłem podobny problem w S8 , czy przy sprawdzaniu nie skacze ci pobór prądu co parę sekund.U mnie był to jakiś przekaźnik pod fotelem.Pobór skakał co par sekund i było słychać nawet na zewnątrz taki tykniecie jak przekaźnik tykał |
a wiesz od czego jest ten przekaźnik ??
u mnie raczej nie skacze ale za dużo ciągnie no chyba że by trzeba było dłużej mierzyć |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-31, 11:35
|
|
|
Nie wiem od czego jest ten przekaźnik ,postukałem w niego i przestało.Ale przy takim poborze to albo jakiś przekaźnik albo zwarcie gdzieś .Zostaje tylko zamknąć się w samochodzie z miernik i wyłączać obwody |
|
|
|
|
|
|
|
|