Autor |
Wiadomość |
Dragos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 28 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-06-18, 01:19 [D3 04 3.0TDI
] Nieszczelność klimatyzacji
|
|
|
Witam mam problem po sprawdzeniu klimatyzacji okazało się że jest nieszczelna ucieka czynnik przez kratki nawiewu w środku auta i pytanie do was czy to jest spowodowane przez parownik? Dodam że czynnik miałem nabity do pełna A po 3 dniach zero
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-06-18, 06:31
|
|
|
Na 90% parownik |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Dragos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 28 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-06-18, 07:32
|
|
|
Da radę go wyjąć od strony podszybia? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Dragos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 28 Maj 2020 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-06-18, 19:25
|
|
|
Dobrze dzięki |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-07-10, 15:58
|
|
|
Czy ktoś może mi wyjaśnić? po zatarciu sprężarki klimy w serwisie powiedzieli, że pobrali próbkę z układu i stwierdzili, że jest dużo opiłków i większość elementów do wymiany + płukanie. To, że do wymiany przy zatarciu to rozumiem, ale czy jest możliwość pobrania "próbki" i stwierdzenia tam opiłków, może z filtra jakiegoś? Dzięki za info. Za taką usługę zażyczyli sobie w ASO 450 ale nie zapłaciłem i próbujemy się dogadać.
[ Dodano: 2020-07-10, 16:59 ]
450 za stwierdzenie tych opiłków oczywiście. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-07-10, 16:28
|
|
|
Opiłki sprawdzasz na filtrze. Jak tam fakt dużo tego było to do czyszczenia, sprawdzić parownik czy tam też są, jak są - to jego fizyczne czyszczenie także wymagane. Wtedy cały układ do rozebrania i czyszczenia. Nie wiem co tam chcą wymieniać oprócz osuszacza i nowego filtra (pomijam sprężarkę zatartą, bo opiłki są z niej), plus rzecz jasna wszystkich oringów, uszczelek przy demontażu przewodów.
Resztę się czyści. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-07-10, 16:33
|
|
|
Ok dzięki, czyli na filtrze mogli sprawdzić, ale czy to dużo pracy i czy warte tych 450? Nie jestem wielka sknera, no jak typowy krakus ale wydaje mi się, że przeholowali z tym 450. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-07-10, 16:34
|
|
|
Centuś nie centuś ale 450 PLN ? Za co ? Za zdjęcie osłony i wykręcenie filtra, buahaaa.. cenią się, toć to nawet godziny nie trwa, to ile biorą teraz za roboczogodzinę ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-07-10, 16:42
|
|
|
Super, dziękuję Ci, nie miałem pojęcia o tym ile to pracy, nie chciałem "skrzywdzić" ASO ale też nie pozwolę, żeby mnie w ...uja robili. Teraz przynajmniej wiem jak z nimi rozmawiać. |
|
|
|
|
|
|
|
|