|
Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-09-21, 08:17 [D3 05 4.2MPI
] Wieje zimne z prawej strony
|
|
|
Czytałem już kilka postów i każdy ma inny przypadek.
U mnie przy włączonej klimie 2 strefowej z lewej zimno z prawej też ale jak dam na HI to z lewej cieple ale nie gorace a z prawej strony zimne jak przy klimie prawa strona to znaczy wszystkie nawiewy podszybie srodek prawy prawy zew i nogi prawa . Jak dam na ekon ON to z lewej leci letnie czyli możliwe że nagrzewnica zapchana a z prawej dalej zimne jak by z zewnatrz pobierało .
Ogólnie brak totalnie ciepłego z prawej strony a z lewej przy klimie zimno a przy HI letnie powietrze
Błedów brak testy ele. Zrobione OK nie wiem jak adaptacje zrobic .
Dzisiaj odkręce pod nogami osłony i sprawdze czy nagrzewnice sa ciepłe . A poza tym cos jeszcze moge sprawdzc? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-09-22, 20:58
|
|
|
Zanim zaczniesz grubsze naprawy to sprawdź jeszcze elektrozawory na podszybiu.
Jeżeli one działają poprawnie to moim zdaniem obie nagrzewnice są do wymiany.
Możesz oczywiście próbować płukać ale efekt końcowy w dużym stopniu zależy od twojej determinacji, czasu jaki temu poświęcisz oraz kombinacji różnych metod i środków które tu na forum różni koledzy testowali.
Jeżeli z płukaniem przesadzisz to jest ryzyko, że nagrzewnice szlag trafi - takie przypadki również znam.
Osobiście uważam, że płukanie na samochodzie nie ma większego sensu a efekt końcowy rzadko kiedy jest w pełni zadowalający.
Oczywiście każdy prywatnie inaczej liczy swój własny czas jaki musi na to poświęcić - jak dla mnie zabawa w płukanie jest niestety bez sensu a czas na tym zmarnowany czasem droższy niż nowe nagrzewnice. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-09-22, 21:04
|
|
|
Już doszedłem do tematu jedna chłodniczka 0% przepustowości a 2 jakieś 60% dzisiaj robie im kompiele w środkach typu odkamieniacz ocet soda itp cos sie poprawia |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marco1104
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 54 Dołączył: 31 Maj 2018 Posty: 63 Skąd: Serokomla
|
Wysłany: 2020-12-08, 13:48
|
|
|
Mam podobny problem, ogrzewanie ogólnie b słabo działa, u mnie najcieplejsze leci jak ustawię 22-23 stopmie, jak dam wiecej to leci chłodniejsze, napisz jak zbadałeś przepływ tych nagrzewnic i jak mogę sprawdzić sprawność elektrozaworów? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |