|
Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-05-15, 10:38 [D2 preFL ALL
] osłony przekładni kierowniczej problemy /
|
|
|
Czołem,
Zabrałem się za wymianę końcówek wewnętrznych drążków kierowniczych.
Pierwszy problem to odkręcenie prawej końcówki tak by nie napierać na przekładnię.
Lewa ma wycięcie na klucz 22 i można łatwo kontrując odkręcić a prawa ma mocowanie amortyzatora którego za nic chwycić się nie da - jak rozwiązaliście problem. Myślę nad wypawaniem jakiegoś uchwytu.
Druga sprawa to osłony. Kupiłem dedykowane końcówki lemfordera ale one mają inny rozmiar miejsca mocowania gumy osłony.
Stary drążek ma średnicę 20 i niecałe 19 we wcięciu a nowy średnicę 22 i prawie 20 we wcięciu, które na dodatek jest wąskie.
Mogę kupić nowe osłony ale, widzę wszystkie są podobne jak moja stara, nie ma tam ząbka który wchodził by w to wyciecie. Czy źle szukam? Co z tym zrobić? Może po prostu to się zaciska na tym wycięciu? no ale to wyglądało by słabo.
//
Zerknąłem na kilka filmów na yt i wychodzi, że w osłonie nie ma ząbka a opaska jest zaciśnięta nad rowkiem. Nie jakoś ładnie.
Pozdrawiam
- Łukasz
koncowki.jpg różnice w miejscu mocowania osłon |
|
Plik ściągnięto 5 raz(y) 77,63 KB |
|
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2021-05-19, 12:27
|
|
|
Co do odkręcenia to już nie pamiętam jak to było ale coś kojarzę że z obu stron tak samo odkręcałem.
A co do mocowania osłon to też zamówiłem tak samo jak ty po numerach i przyszły inne jak ori . Ja założyłem stare osłony jedynie w miejscu rowka przesmarowałem to smarem teflonowym i dałem oryginalną opaskę sprężynową. woda się nie dostanie a na geometrii bez żadnego problemu mógł regulować. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-05-19, 23:47
|
|
|
Suma sumarum tak jak piszesz z obu stron odkręca się tak samo. Z prawej trzeba zdjąć osłonę od magla do wspornika amortyzatorka i tam jest wycięcie na klucz 22.
Co do osłon, przeprowadziłem dochodzenie i do tych większych końcówek drążków pasują osłony LMI 34921
Kształt i długość taka sama tylko od strony wylotu rozmiar i profil na "nowy typ".
Przy okazji w rowki uszczelniające osłony wchodzą oringi 50x2 i 57x2. Warto kupić i wymienić. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |