|
Autor |
Wiadomość |
Shadin
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Eneasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 120 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2021-09-26, 23:17 [ D3 08 4.2 TDI ] WAUZZZ4E28N003856 - Inowrocław
|
|
|
Czy może ktoś wyrazić opinię na temat tego wynalazku? To się w ogóle opłaca? Nie mam informacji o spalaniu stąd pytam.
https://www.otomoto.pl/of...y-ID6E6R7a.html |
_________________ Ciągle naprawiam swoje D3 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-09-27, 22:18
|
|
|
A ja kupiłem diesla m.in. po to żeby bagaznik odzyskać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Shadin
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Eneasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 120 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2021-09-27, 22:58
|
|
|
maciu napisał/a: | A ja kupiłem diesla m.in. po to żeby bagaznik odzyskać |
Jest to jakiś argument Diesle stoją i tutaj wybór jak w salonie, ale martwi mnie to spalanie w tym aucie i to, że przydałoby się nim jeździć w dłuższe trasy. MPI też tańszy w serwisowaniu z pewnością. |
_________________ Ciągle naprawiam swoje D3 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Shadin
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Eneasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 120 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2021-09-28, 16:39
|
|
|
drago_o napisał/a: | najlepszym efektem ubocznym jest wzrost mocy |
Której i tak jest w 4.2 TDI dosyć |
_________________ Ciągle naprawiam swoje D3 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-09-29, 04:59
|
|
|
Shadin napisał/a: | drago_o napisał/a: | najlepszym efektem ubocznym jest wzrost mocy |
Której i tak jest w 4.2 TDI dosyć |
mocy nigdy nie jest dosyć... Już miałem okazje doświadczyć 4.2tdi z hybrydami, chciałbym doświardczyć fajnie wystrojonej 4.2tdi z LPG a tak ogólnie to z LPG i na hybrydach W sumie ma potencjał na 500+KM i 1000+Nm |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |