Autor |
Wiadomość |
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 16:14 [D2 95 4.2PB
] Zapalił i zgasł.
|
|
|
Witam mam maly problem z moja adiczka dzisiaj (po 2 dniach stania na dworze) zapalila normalnie lecz po chwili silnik zaczol telepotac (jak by nie na wszystkie gary)i zgasla po ponownym zapaleniu dalej tak samo po dodaniu gaz nie chciala wejsc na obroty po paru probach juz nie chce wcale zapalic(ale jak by chciala)od czego zaczac co sprawdzic mozliwe zeby paliwo zamarzlo?dodam ze szybciej nigdy nie bylo z nia problemow |
|
|
|
|
|
|
|
KK_0421
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic,
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Klaudiusz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 7 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:01
|
|
|
Czy po włączeniu zapłonu słychać pompkę w zbiorniku :?: |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:09
|
|
|
pompke slychac |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:23
|
|
|
paliwko jest jak zaczol nie rowno chodzic bylo czuc :cry: |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:33
|
|
|
no to widocznie jest za mało skoro chce zapalić a nie może, pompa nie zasysa. mówię ci dolej z 10 litrów i zapali |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:36
|
|
|
ale paliwa mam ponad pol baku
:-P |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 17:41
|
|
|
gasnie autko z kluczykiem :lol: |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-01, 18:33
|
|
|
Podpiąć vag może coś pokaże , żeby wykluczyć pompę nalej do pełna benzyny . Mam nadzieje że to nie strzelił pasek rozrządu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 19:06
|
|
|
vag bedzie dopiero za tydzien (pojechal do angli)jutro moze bedzie troche cieplej to popatrze pod maske bo ogen z tom pogada i tu jeszcze taki numer chyba pasek nie(mam nadzieje) bo on na chwile wskakiwal na obroty i pare razy przegazowalem go |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-12-01, 21:53 Re: [D2 4.2 1995]Zapalil i zagsl
|
|
|
krzysztof slask napisał/a: | Witam mam maly problem z moja adiczka dzisiaj (po 2 dniach stania na dworze) zapalila normalnie lecz po chwili silnik zaczol telepotac (jak by nie na wszystkie gary)i zgasla po ponownym zapaleniu dalej tak samo po dodaniu gaz nie chciala wejsc na obroty po paru probach juz nie chce wcale zapalic(ale jak by chciala)od czego zaczac co sprawdzic mozliwe zeby paliwo zamarzlo?dodam ze szybciej nigdy nie bylo z nia problemow |
Jesli masz ponad pół baku benzyny to na pewno nic Tobie nie zamarzło.
Takie objawy najczęściej wskazują na stan rezerwy paliwa i wtedy dodać można pompę i wszystkie ścieki i brudy które wsysa po odpalaniu.Miałem podobne objawy w mojej bmce -problem polegał na zapowietrzonej chłodnicy i brakiem w niej odpowiedniego płynu na zimę.I przepustnica czasami... :peace: |
_________________
|
|
|
|
|
krzysztof slask
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 22 Skąd: slask
|
Wysłany: 2010-12-01, 22:57
|
|
|
PEPOL D2 napisał/a: | Miałem podobne objawy w mojej bmce -problem polegał na zapowietrzonej chłodnicy i brakiem w niej odpowiedniego płynu na zimę.I przepustnica czasami... |
tylko jak mam sprawdzic ze mam chlodnice zapowietrzonom ewentualnie jak sie odpowietrza,jeszcze na dodadek zamek z klapy zamarzl :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-12-02, 00:08
|
|
|
Kolego akurat w Audi to jest taki mankamencik , pompa paliwowa , działa , działa i nagle przestaje . Miałem podobny problem ze swoją Kuną .
Pewnego dnia przyjechałem do domku , zgasiłem autko , a po 15 minutach nie chciało zapalić .
Sprawdziłem że pompa działa , a Vag nic nie pokazał .
Wyciągnąłem pompę , pompowała ale ledwo co .
Wymieniłem pompę i było oki .
Ale u Ciebie może to coś innego .
Pierw podłącz Vaga i zobacz czy coś wyskoczy . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|