Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny  
Autor Wiadomość
Rysiek70 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2010-12-31, 14:56   [D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny

Witam... Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 550 i skrzynia wpada w tryb awaryjny... Czy przypadkiem nie pada mi pompa wtryskowa? Pompe mam po remoncie wymieniana była w sierpniu... Dzieje sie to tylko w czasie jazdy... Proszę o porade....



Rysiek70, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5116
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-31, 15:45   

Auto wkreca sie w ogóle na obroty ? Pali bez problemu ?
Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kontrola startu wtrysku
Do sprawdzenia poczatek katu wtrysku, zawór N108 i czujnik G80. Jednak równie dobrze moze być to lewe powietrze, lub coś z paliwem (przy okazji mozna sprawdzic filtr paliwa i przewody)
Generalnie logi by sie przydalo zrobić.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Rysiek70 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2010-12-31, 15:51   

Auto pali bez problemu,wkręca się na obroty,zapłon jest ustawiony na -1.lewe powietrze jest wyeliminowane.. dzieje sie to co jakis czas np co 200km.... Tylko zapłonem jest mały problem bo nie stoi w miejscu tylko sie wacha -1,-1.2, -1.4
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-31, 18:38   

Skrzynia wpada w tryb awaryjny bo pompa nie moze uzyskac wymaganego kata wtrysku. Trzeba sie troszke pomeczyc z ustawianiem aby bylo ok.
Lewe powietrze nie ma nic do tego. Mozesz zrobic logi grupy 4BS oczywiscie na goracym silniku?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Rysiek70 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2011-01-01, 14:30   

Dodaje logi moze cos pomoga...

http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30949.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30950.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30951.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30952.html
 
 
killer80 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: victor
Jeżdzę: audi
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2011-01-02, 17:31   

No ja niestety na logach to nie bardzo się się znam- może wypowie się ktoś kto to ogarnia :-/
 
 
Pawel13 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2011-01-20, 21:22   

Rysiek70 napisał/a:
Dodaje logi moze cos pomoga...

http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30949.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30950.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30951.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30952.html


Witaj.

Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.

EGR - albo zabrudzony, albo zaślepiony.

Pozdrawiam
Paweł
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-20, 22:43   

Rysiek, wpadnij do mnie zrobimy proby dynamiczne i bedzie wiadomo.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witeklegowski 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 11
Skąd: torun
Wysłany: 2013-02-09, 21:18   

witam wszystkich! potrzebuję kilku wskazówek co mam dalej robić :-/ a mianowicie: w sierpniu kupiłem swoje audi. cieszyłem się nim przez półtora miesiąca zanim wypadła mi dźwigienka spod wałka rozrządu i się zaczęło. mechanik powiedział mi wtedy ze mógł dostać zawór w głowicy i trzeba zwalić górę zobaczyć. kupiłem głowice , wałki popychacze itd. głowice poszły do sprawdzenia i planowania. mechanik po powrocie złożył to do kupy przy okazji wymienił rozrząd i uszczelniacz na wale bo leciał olej. po złożeniu auto jest w trybie awaryjnym skrzyni biegów i nie może wpaść na pomysł dlaczego :-| . pompa jest po regeneracji. auto dojechało na kołach i skrzynia chodziła bez zarzutu, a on teraz twierdzi ze trzeba skrzynię wywalać. proszę o jakieś wskazówki. pozdrawiam :-|
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-02-09, 21:27   

Kolego " witeklegowski " Tryb awaryjny w skrzyni może oznaczać żle ustawiony kąt wtrysku , pierwsze słysze żeby do wypadnientej dzwigienki w 2,5 TDI było wymagane ściągnięcie głowicy i jej sprawdzanie :shock: , wymienia się tylko kompl. hydraulike i wałki.

Zmień mechanika :mrgreen:
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-09, 21:42   

witeklegowski odwiedź dział powitań. Według regulaminu tam należy umieszczać swój pierwszy post. ;)
 
 
witeklegowski 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 11
Skąd: torun
Wysłany: 2013-02-22, 20:41   

chętnie bym zmienił ale jak rozgrzebał wszystko :cry: samochód odpala nawet bez problemu ujedzie się nim 500 metrów i skrzynia wpada w tryb awaryjny. wymyślił teraz że to sterownik w pompie abs wszystko psuje :shock: ręce już mi opadają na te jego teorie :-x
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-22, 22:16   

kolego witek, a jakie bledy sa w skrzyni i w silniku?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witeklegowski 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 11
Skąd: torun
Wysłany: 2013-02-23, 11:34   

mój wspaniały mechanik najpierw mówił że jest przeciążony sterownik silnika teraz jak wrócił z naprawy sterownik pompy abs to mówi ze mu sie wyświetla bląd sterownika abs. w poniedziałek ma go wysłać jeszcze raz żeby go poprawili. wtedy będę wiedział więcej. :-( a tak w ogole to czy sterownik abs ma coś wspólnego z trybem awaryjnym skrzyni :?:
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-02-23, 12:23   

witeklegowski, Kolego ja miałem taki sam problem ze skrzynią w A6 TDI, przyczyną było zły kąt wtrysku w pompie , regulator kąta był zatarty. Po wymianie pompy wtryskowej i prawidłowym ustawieniu kąta autko śmiga aż miło.
Dodam że wymiana samego sterownika pompy nic tu nie pomoże.

Sterownik ABS ma się nijak do trybu awaryjnego w skrzyni.

Nie wiem u kogo w Toruniu serwisujesz autko ale gość chyba z Audi/VW ma znikome doświadczenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.