Autor |
Wiadomość |
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-01-29, 21:31 [D2 97 4.2PB/LPG
] Poszarpywania na PB
|
|
|
Witam mam problem mianowicie jadąc na benzynie około 80 km na h poszarpuje na gazie również czasem mniej czasem więcej co to może być na vagu sprawdziłem zero błędów podobno jest coś takiego jak wypadanie zapłonów ale nie wiem jak to czytać a jeszcze dodam że moduły zapłonu kupiłem nowe i nic nie zmieniło tylko forsa wydana jak ktoś by potrzebował to te stare mogę odsprzedać za niewielką kasę |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-29, 23:37
|
|
|
wypadania może ci nie pokazać, musisz posprawdzać ręcznie czy nie ma przebicia po drodze do świec - świece rozumiem sprawdziłeś na samym początku? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-01-30, 12:04
|
|
|
świeczki wymienione na beru iskra żeby uciekała sprawdziłem niby nie kilka fajek na cewkach jest w niezbyt dobrej kondycji to znaczy te końcówki zerwane ale fajka wskakuje na świecę |
|
|
|
|
sempu8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-01-30, 21:40
|
|
|
poczekam na odopwiedz na moj temat to moze przydadza mi sie te moduly. tez mi szarpie na BP. jak cos to napisze. Wiele chceswz za nie?? |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-30, 23:45
|
|
|
robert2829 napisał/a: | kilka fajek na cewkach jest w niezbyt dobrej kondycji |
ja miałem kiedyś u siebie przypadek (wiem inne mam kable) ale organoleptycznie w ogóle uszkodzenia nie było widać żadnej fajki a jednak 1 niedomagała.. wymieniłem kable na nowe i wróciły fabryczne parametry |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-02-02, 12:16
|
|
|
robert2829 kolego u mnie kiedyś przy rozpędzaniu było takie poszarpywanie tak jak by zanikała iskra,i wyszło że przepływka padła tyle że na Vagu pokazało błędy. |
|
|
|
|
|
|
|
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-02-02, 12:40
|
|
|
no właśnie a u mnie nie ma błędów i tu pies pogrzebany bez sensu wymieniać po kolei części które może wcale nie są popsute 400 stówy już popłynąłem :-x |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-02-02, 15:53
|
|
|
Wymiana a nuż się uda jest bez sensu,ale może masz kumpla co ma taki sam rocznik i dało by radę na chwilę podmienić.Kolego nie wiem jak w przed liftowej ale w poliftowych zacierają się klapy dolotu i też głupieję i nie ma wigoru,i jeśli dobrze pamiętam nie pokazuję żadnych błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-02-02, 20:40
|
|
|
no właśnie problem bo w okolicy nie mam żadnego kumpla z takim piecem same cieniasy klapy ? to pewnie już większy problem pewnie są pod kolektorem tak ?
[ Dodano: 2011-02-02, 20:45 ]
dziś podłączyłem vaga i to mi pokazało:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
ten pierwszy to pewnie po wymianie modułów drugi nie mam pojęcia
po wykasowaniu i odpaleniu już nic nie wyskoczyło ??? |
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-02-09, 23:00
|
|
|
robert2829 napisał/a: |
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
ten pierwszy to pewnie po wymianie modułów drugi nie mam pojęcia
po wykasowaniu i odpaleniu już nic nie wyskoczyło ??? |
Od niedawna mam podobne objawy, dziś po vagowaniu wyskoczył mi ten sam błąd. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-10, 01:00
|
|
|
jak piszecie o błędach to piszcie co po ich skasowaniu czy wracają te same (bo często wiele błędów jest starych lub przypadkowych choćby z za słabego napięcia aku itp), dopiero jak będzie wiadomo co powraca po skasowaniu to można się jakoś sensownie odnieść do pytania ;-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|