Autor |
Wiadomość |
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-31, 19:33 ( problem ) mróz a akumulator ??
|
|
|
mam problem bo jak mi S8 postoi troche dłużej czyli tak jak ostatnio gdzies z tydzień bez odpalania na takim mrozie to nie moge go poźniej odpalić czy to jest normalne ? wiem ,że jest tam elektroniki troche wiecej niż w innych autach ale czy po takich 7dniach nie odpalania Eski mam sie obawaić ,że akumulator padl? Kupowalem auto ze 2 miesiace temu i ponoc akumulator byl wymieniany w tamtym roku wiec wmiare nowy. Nie wiem co jest ;/ |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-01-31, 20:16
|
|
|
adobedoka napisał/a: | ponoc akumulator byl wymieniany |
I wszystko w temacie
jest to akumulator obsługowy?
jeżeli tak jaki jest poziom elektrolitu, jak gęstość itp.
W internecie poczytaj o odsiarczaniu, formatowaniu, ładowaniu regeneracyjnym itp.
Lub jak nie chcesz się bawić z prostownikiem i akumulatorem 2-4dni to kup nowy
Ogólnie temat rzeka :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-01-31, 20:36
|
|
|
adobedoka napisał/a: | akumulator byl wymieniany w tamtym roku wiec wmiare nowy |
Kolego a wiesz jak ten aku był używany wcześniej przez poprzedniego właściciela , tylko krótkie trasy czy mieszane ??
Bo jak był używany np do jazdy 20 km dziennie to nie dość że olej szlak trafia ( silnik się nie nagrzeje porządnie ) a aku więcej prądu odda niż naładuje .
To skraca też żywotność aku , pogadaj z taksówkarzami co ile aku wymieniają ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-31, 20:42
|
|
|
mdamian napisał/a: | adobedoka napisał/a: | akumulator byl wymieniany w tamtym roku wiec wmiare nowy |
Kolego a wiesz jak ten aku był używany wcześniej przez poprzedniego właściciela , tylko krótkie trasy czy mieszane ??
Bo jak był używany np do jazdy 20 km dziennie to nie dość że olej szlak trafia ( silnik się nie nagrzeje porządnie ) a aku więcej prądu odda niż naładuje .
To skraca też żywotność aku , pogadaj z taksówkarzami co ile aku wymieniają ;-) |
Ostyropianowac aku i po bolu ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-31, 20:55
|
|
|
poprzedni właściciel tak samo jak i jak jeździł ponoć bardzo mało wręcz tylko w weekendy bo to bylo jego trzecie auto i w tygodniu w trasie jakimś busem . Wiec podejrzewam ,że właśnie tak jak MDAMIAN napisal .
Na jaki czas podlączyc prostownik żeby sprawdzić ?? przez noc wystarczy? |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-31, 21:06
|
|
|
Moja Tesciowa ma podobny problem.Aku nowy ale jezdzi bardzo rzadko.U niej problem polega nawet na tym ze jak jedzie samochod gasnie.Zdiagnozowanym problemem okazala sie wilgoc na kablach -mowie o terazniejszym zimowym okresie. Czasami natomiast moga wystepowac problemy z zaplonem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-02-01, 10:25
|
|
|
Nie możesz odpalić ale z jakigo powodu? Kręci i nie pali czy aku nie ma prądu. Po tygodniu powinien trzymać prąd. Nie wiem o co wam chodzi z niedoładowaniem akumulatora na krótkich dystansach. Dowożę dziecko w mrozy do przedszkola niecałe 5km, po południu wracam do domu, od świąt nie byłem samochodem w trasie. Dodatkowo mam założone dwie grzałki po 4 świece żarowe do podgrzewania płynu, wchodzę do samochodu odpala na dotyk. |
|
|
|
|
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 37 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-02-01, 15:04
|
|
|
nie kręci nic tylko tam sie połowicznie palą jakies kontrolki przekręcam kluczyk to gaśnie wszystko i tak pstryka . A jak otwieram drzwi to podświetlenia żadnego nie ma . Lampka do podświetlenia bagażnika też juz nie pali jak go otwieram. Tylko nie ktore czerwone diody . |
|
|
|
|
|
|
|
giganteusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: nie a8 :(
Wiek: 36 Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: BS-ski
|
Wysłany: 2011-02-01, 20:11
|
|
|
ja myślę ze prąd coś pożera |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-01, 23:12
|
|
|
giganteusz napisał/a: | ja myślę ze prąd coś pożera |
chyba na to wygląda, no ewentualnie oberwana cela w aku albo po prostu akumulator jakiś Botari z hipermarketu - takie to tyle żyją :diabel: |
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-02-02, 08:45
|
|
|
colln napisał/a: | no ewentualnie oberwana cela w aku |
To może być dobry trop. Miałem taki przypadek. Po naładowaniu aku silnik odpalał i trzymał max 3 godz. Postaraj się ustalić po jakim czasie traci prąd. |
|
|
|
|
|