Autor |
Wiadomość |
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 22:48 [D2 97 2.5TDI
] Pompa paliwa nie kręci przy odpalaniu
|
|
|
Witam
proszę o poimoc/sugestie dotyczące przyczyny mojego problemu
audi jest świeżo po wymianie silnika, i teraz pojawiły się kłopoty
a mianowicie:
po przekręceniu kluczyla auto nie chce odpalić-nie podaje paliwa-rozrusznik kręci
po podłączeniu pompy w zbiorniku na krótko okazało się że działa,
co może więc "trzymać" silnik przed rozruchem??
ps jak dostanie paliwa na krótko to silnik pracuje i jest ok
może to jakieś odcięcie paliwa po wcześniej zakładanym zabezpieczeniu dodatkowym(nic o tym nie wiem) |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-09, 22:54
|
|
|
pompa w baku nie pompuje paliwa do pompy wtryskowej, ona jedynie przelewa paliwo miedzy komorami w baku. Ogolnie rzecz biorac pompa wtryskowa sama zasysa paliwo. Odpowietrz wlasciwie uklad i powinno byc ok. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 23:07
|
|
|
odpowietrzany był i nic, tzn każdy wtrysk po koleji i dalej lipa.
problem jest w tym że nie podaje paliwa przy odpalaniu z kluczyka mimo że wszystkie podzespoły są ok. |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 23:18
|
|
|
przy odpowietrzaniu ukaładu musi być przynajmniej połowa baku
jak masz więcej jak połowę baku najlepiej tak 3/4 to omijasz wszystkie czujniki i pompę transferową w baki bo w baku jest czujnik od zbyt niskiego poziomu paliwa (zbezpieczenie przed zapowietrzaniem) który lubi się psuć i działa nieprawidłowo
pompa transferowa działa dopiero jak jest mniej niż 1/2 baku
lub pompa wtryskowa ci siada ale najpierw sprawdz wszystko
zobacz czy pompa pociągnie np. z butelki przy silniku
[ Dodano: 2011-02-09, 23:20 ]
dopiero teraz zobaczyłem twój ostatni wpis
to jak go odpowietrzałeś czyli kręciłeś rozrusznikiem i kolejno dokręcałeś wtryski i przy połowie powinien już łapać a przy ostatnich już normalnie powinien chodzić |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szokal
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43 Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 23:28
|
|
|
jest ponad pół baku,i nic z butelki pompa wtryskowa ciągnie i jest ok |
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-02-09, 23:32
|
|
|
filtr paliwa, moze wpadło coś w przewody paliwowe spradz drożność jakieś błedy??
czy odpowietrzałeś tak jak napisałem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-10, 12:31
|
|
|
Świece żarowe sprawdzałeś? Bo u mnie Po robocie silnika właśnie problemem okazały się świece żarowe. U ciebie powinien być pobór prądu około 120 amper na wszystkich świecach.
Każda z osobna powinna pobierać około 20 amper. Spróbuj jeszcze z "Samostartem" u mnie wtedy odpalał. Jeśli u ciebie odpali to może być to problem właśnie świec. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-10, 16:46
|
|
|
odepnij wąż od filtra do pompy (ten ktory przy pompie jest przezroczysty) Zaciskami zacisnij powroty przed i za filtrem. Na krociec filtra naloz ze 3m przezroczystego weza. Zassij paliwo otworem paszczowym az bedzie isc bez babli i zacisnij trzeci waz za filtrem. W zdjety waz ktory idzie do pompy nalej do pelna paliwa. Zaloz go na kroziec filtra z ktorego zdejmiesz wczesciej zalozony waz ktory ssales :mrgreen: Zacisnij opaske, zdejmi wszystkie 3 zaciski i odpalaj. Oczywiscie poluzuj wttryski na poczatku. Mozesz pomoc mu plakiem. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-02-10, 20:32
|
|
|
moim skromnym zdaniem moze byc odpowiedzialny za to tzw czujnik walu. To typowy objaw nie podawania paliwa, w benzynie dodatkowo wystepuje jeszcze brak iskry. Moze kolego z vaguj drania pozadnie |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-10, 21:48
|
|
|
przeca pisze ze z butelki pali. Zle jest odpowietrzony i tyle. To bydle nie chce sie samo z siebie odpowietrzac, nie wiem dlaczego oszczedzali na pompie ktora pchalaby paliwo z baku do silnika. Slyszalem o patencie z trojnikiem na pompce w baku, robiil to ktos? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|